مقاله بررسی عملکرد حرارتی یک مبادله کن لوله گرمایی ترموسیفونی گاز-مایع در یک مدل نیمه صنعتی-دانلود

مقاله بررسی عملکرد حرارتی یک مبادله کن لوله گرمایی ترموسیفونی گاز-مایع در یک مدل نیمه صنعتی

 

مقاله بررسی عملکرد حرارتی یک مبادله کن لوله گرمایی ترموسیفونی گاز-مایع در یک مدل نیمه صنعتی

بازیافت حرارت نه تنها بواسطه کاهش هزینه های سوخت که به علت مسایل محیط زیست از جمله کاهش نشر گازهای گلخانه ای حائز اهمیت است. از جمله وسایل موثر در زمینه بازیافت حرارت استفاده از مبادله کن های حرارتی بر اساس لوله گرمایی است. لوله های گرمایی وسایلی با قابلیت انتقال حرارت بالا هستند، با توجه به خصوصیات حرارتی منحصر بفرد این تجهیزات در این تحقیق به بررسی عملکرد یک نمونه نیمه صنعتی مبادله کن لوله گرمایی گاز -مایع ترموسیفونی به روش ε-NTU و مقایسه آن با روش تئوری پرداخته شده است.
مبادله کن مورد مطالعه دارای ۶ ردیف لوله مسی ۱۵ تایی با ساختار مربعی و به ابعاد کل 110cm (ارتفاع ) ضربدر 43cm (طول) ضربدر 27cm (عرض) که با پره های صفحه ای آلومینیومی ساخته شده و دارای سیال عامل آب میباشد.

کلمات کلیدی: بازیافت حرارت،لوله گرمایی، مبادله کن لوله گرمایی گاز-مایع، طراحی مبادله کن

 

 

دانلود فایل

 

 

مقاله بررسی عملکرد حرارتی یک مبادله کن لوله گرمایی ترموسیفونی گاز-مایع در یک مدل نیمه صنعتی , پاورپوینت , مقاله بررسی عملکرد حرارتی یک مبادله کن لوله گرمایی ترموسیفونی گاز-مایع در یک مدل نیمه صنعتی , دانلود مقاله بررسی عملکرد حرارتی یک مبادله کن لوله گرمایی ترموسیفونی گاز-مایع در یک مدل نیمه صنعتی ,فایل مقاله بررسی عملکرد حرارتی یک مبادله کن لوله گرمایی ترموسیفونی گاز-مایع در یک مدل نیمه صنعتی , ورد مقاله بررسی عملکرد حرارتی یک مبادله کن لوله گرمایی ترموسیفونی گاز-مایع در یک مدل نیمه صنعتی ,محصول مقاله بررسی عملکرد حرارتی یک مبادله کن لوله گرمایی ترموسیفونی گاز-مایع در یک مدل نیمه صنعتی ,

 

شیمی نفت گاز
 

 

دیدگاهتان را بنویسید