مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد)-دانلود

دانلود مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد)

با کیفیت ترین مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد) , دانلود مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد)  , سایت دانلود مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد)

 

مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد)

مقاله-خانواده‏هاي-متوسط-و-كم-درآمد-به-دنبال-سرمايه‎گذاري-در-بورس-و-خودروسازي‏ها-(ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 13 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ ‏
‏خانواده‏‏‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‏‎‏گذاري در بورس و خودروسازي‏‏‏ها
‏همه تخم‏‎‏مرغ‏‎‏ها را در يك سبد نگذاريم
‏خانوارهاي متوسط و كم درآمد ايراني و به خصوص كارمندان، دانشجويان و جواناني كه به دنبال سرمايه‏‎‏گذاري و سودآوري پول و پس‏‏‏انداز ماهانه و سالانه خود هستند، در سال‏‎‏هاي اخير با سرمايه‏‎‏گذاري در بانك و گرفتن وام مسكن يا خريد خودرو، طلا و لوازم خانگي و نيز خريد سهام از طريق بورس اوراق بهادار تلاش كرده‏‎‏اند قدرت خريد پول و پس‏‎‏انداز خود را در شرايط تورمي حفظ كنند و اندوخته و سرمايه‏‎‏گذاري نسبتاً مناسبي براي آينده‏‏‏شان فراهم آورند. آنها خواسته‏‎‏اند به اصطلاح همه تخم‏‎‏مرغ‏‎‏ها را در يك سبد نگذارند و بخشي از سرمايه خود را در شركت‏‎‏هاي معتبر و صنعتي بزرگ سرمايه‏‎‏گذاري كنند و از اين رو سهام خودروسازي‏‎‏ها بسيار مورد توجه قرار گرفته است.
‏كارشناسان و اقتصاددانان، سرمايه‏‎‏گذاري در كارهاي مولد و مفيد براي جامعه را توصيه مي‏‎‏كنند تا ضمن تأمين منافع جامعه و اقتصاد ملي، اندوخته‏‎‏هاي گروه متوسط درآمدي جذب توليد و بازار سرمايه شود. البته سود نهفته در فعاليت‏‎‏هاي دلالي و واسطه‏‎‏اي باعث انحراف سرمايه‏‎‏ها شده است و عده‏‎‏اي از خانوارها و افراد پول خود را به سمت خريد و فروش كالاهاي مصرفي و كارهاي واسطه‏‎‏اي و دلالي سوق داده‏‎‏اند و در اين ميان سرمايه بخشي از جامعه به دليل ندانم كاري‏‎‏ها برباد رفته است.
‏عده‏‎‏اي از ترس كاهش ارزش پول خود در شرايط تورمي، به افرادي در بازار كه سودهاي غيرمتعارف بالاي 30 و 40 درصد را وعده مي‏‎‏دهند، اعتماد مي‏‎‏كنند. البته ناگفته نماند كه بخش قابل توجهي از اين سرمايه‏‎‏ها از دست مي‏‎‏رود و لطمه مالي بزرگي به خانواده‏‎‏ها و افراد وارد مي‏‎‏شود. در اين ميان جاي خالي افراد آگاه و مؤسسات تخصصي و كارشناساني كه وكالت مالي مردم را براي سرمايه‏‎‏گذاري بپذيرند، خالي است.
‏در دنياي امروز با گسترش روابط اقتصادي و رشد بازارهاي سرمايه، انواع سرمايه‏‎‏گذاري‏‎‏ها به صورت خريد سهام يك يا چند شركت و يا خريد سبد سهام (تركيبي از سهام شركت‏‎‏هاي مختلف) شكل گرفته است و مردم يا خود به طور مستقيم وارد بازار سرمايه مي‏‎‏شوند و سهام دلخواه را مي
‏‎‏خرند و يا با مراجعه به مؤسسات دست اندركار و وكالت مالي و سرمايه‏‎‏گذاري، سهام شركت‏‎‏هاي سرمايه‏‎‏گذاري يا سهام‏‎‏هاي خاص تركيبي را انتخاب مي‏‎‏كنند.
‏به عنوان مثال، برخي از افراد در ايران سهام شركت‏‎‏هاي خودروسازي، پتروشيمي، سيماني، قطعه‏‎‏سازان خودرو، معدني، صنايع غذايي و صنايع شوينده و … و يا سهام شركت‏‎‏هاي سرمايه‏‎‏گذاري و سبدهاي سهام را مي‏‎‏خرند. اين شركت‏‎‏هاي سرمايه‏‎‏گذاري نيز با انتخاب سبدهاي سهام تركيبي از سهام چند شركت توليدي، هم ريسك و خطر نوسانات شديد و كاهش و ركود بورس و سهام را كاهش مي‏‎‏دهند و هم درآمد نسبتاً مطمئن را براي خريداران و مشتريان خود فراهم مي‏‎‏كنند.
‏در شرايطي كه شفافيت اطلاعات شركت‏‎‏ها و بورس در حد مورد انتظار نيست و اقتصاد ممكن است تحت تأثير نوسانات اقتصاد كلان و بازار و سياست و … قرار داشته باشد و شوك‏‎‏هاي فصلي و دوره‏‎‏اي را به بورس منتقل كند، به نظر مي‏‎‏رسد بهترين و عاقلانه‏‎‏ترين راه سرمايه‏‎‏گذاري، خريد تركيبي از سهام شركت‏‎‏هاي مختلف است كه هم شركت‏‎‏هاي كوچك و بزرگ را شامل شود و هم صنايع مختلف را در برگيرد كه اگر يك شركت يا يك صنعت دچار مشكل شد، ساير صنايع و شركت‏‎‏ها بتوانند سودآوري سرمايه‏‎‏گذاري خانوارها و افراد را تضمين كنند و از زيان شديد جلوگيري شود.
‏مؤسسات مالي و شركت‏‎‏هاي سرمايه‏‎‏گذاري كه وكالت مالي و سرمايه‏‎‏گذاري از طرف مردم را برعهده دارند، انواع سهام و سبدهاي سهام را ايجاد و معرفي مي‏‎‏كنند و اطلاعات لازم را به خانواده‏‎‏ها ارائه مي‏‎‏دهند.
‏ويژگي اين نوع سرمايه‏‎‏گذاري، هدايت نقدينگي و پس‏‎‏انداز جامعه به سوي فعاليت‏‎‏هاي مولد و توليدي و يا خدمات مفيد و سودآور است.
‏علاوه بر اين، دغدغه و نگراني خانواده‏‎‏ها كاهش مي‏‎‏يابد و آنها افراد يا مؤسسات مطلع و آگاه را براي فعاليت‏‎‏هاي سرمايه‏‎‏گذاري انتخاب مي‏‎‏كنند و يا كاهش ريسك و خطر سرمايه‏‎‏گذاري، كارمزد لازم را به وكيل و نماينده خود خواهند پرداخت.
‏با گسترش اين فعاليت‏‎‏ها و توسعه سهام بورس در كشورهاي مختلف، بيشتر افراد و خانواده‏‎‏ها در شركت‏‎‏ها و بازارهاي سرمايه به سرمايه‏‎‏گذاري اقدام كرده‏‎‏اند. در اين زمينه رسانه‏‎‏ها، شركت‏‎‏ها و بورس اطلاع رساني شفاف را به عهده دارند و مؤسسات واسطه‏‎‏اي و مدني به نمايندگي از سوي سرمايه‏‎‏گذاران، بر روند فعاليت‏‎‏ها و معاملات سهام نظارت مي‏‎‏كنند و با ارائه سبدهاي مختلف سهام از ريسك و خطر ناشي از كاهش قيمت سهام و ورشكستگي شركت

 

دانلود فایل

 

پکیج مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد)
 خرید مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد)
 سایت مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد)
 بهترین مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد)
مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد) , پاورپوینت مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد) , مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد) , دانلود مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد) ,فایل مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد) , ورد مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد) ,محصول مقاله خانواده‏هاي متوسط و كم درآمد به دنبال سرمايه‎گذاري در بورس و خودروسازي‏ها (ورد) ,
اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید