مقاله پوش پول نوین با سیم پیچ کمکی برای ثبات شکل موج خروجی-دانلود

مقاله پوش پول نوین با سیم پیچ کمکی برای ثبات شکل موج خروجی

 

مقاله پوش پول نوین با سیم پیچ کمکی برای ثبات شکل موج خروجی

در این مقاله مبدل افزاینده ولتاژ مستقیم به متناوب از نوع پوش پول POSH-PULL با سیم پیچ کمکی پیشنهاد میشود. این مبدل به دلایلی از قبیل سادگی و ارزان بودن برای استفاده در مبدل های کوچک و ارزان به کار گرفته می شود. در زمان خاموشی ترانزیستورهای مبدل تضمینی برای صفر شدن ولتاژ خروجی وجود ندارد. بنابزاین شکل موج خروجی تابعی از وضعیت بار میشود. در نتیجه شکل موج خروجی در این لحضات از مقدار مورد مطلوب انحراف پیدا می کند. که این نقص استفاده از مبدل را برای تولید شکل موج سینوسی با روش SPWM دشوار می سازد.
در این مقاله نشان میدهیم چگونه با استفاده از یک سیم پیچ و ترانزیستور کمکی این ایراد بطور قابل ملاحظه ای کاهش داده می شود. در انتها با یک آزمون عملی این روش صحه گذاری میشود.

کلمات کلیدی: PUSH- PULL CONVERTER

 

 

دانلود فایل

 

 

مقاله پوش پول نوین با سیم پیچ کمکی برای ثبات شکل موج خروجی , پاورپوینت , مقاله پوش پول نوین با سیم پیچ کمکی برای ثبات شکل موج خروجی , دانلود مقاله پوش پول نوین با سیم پیچ کمکی برای ثبات شکل موج خروجی ,فایل مقاله پوش پول نوین با سیم پیچ کمکی برای ثبات شکل موج خروجی , ورد مقاله پوش پول نوین با سیم پیچ کمکی برای ثبات شکل موج خروجی ,محصول مقاله پوش پول نوین با سیم پیچ کمکی برای ثبات شکل موج خروجی ,

 

برق الکترونیک مخابرات
 

 

دیدگاهتان را بنویسید