مقاله چالش های برندسازی محصولات ورزشی Reebok-دانلود

مقاله چالش های برندسازی محصولات ورزشی Reebok

 

مقاله چالش های برندسازی محصولات ورزشی Reebok

هدف مقاله حاضر بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح برند کالاهای ورزشی Reebok بر سایر برندهای ورزشی دنیاست. مبحثی که کمتر به آن پرداخته شده است بحث برندسازی در خدمات ورزشی است، علی الخصوص کالای ورزشی که مهمترین خدمت در صنعت ورزش است. محققان فواید زیادی را که مربوط به برندهای ورزشی است،شناسایی کرده اند.از قبیل افزایش حجم تقاضا و فروش کالاهای ورزشی، و افزایش علاقمندی حامیان. Reebok به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لباس ورزشی در اروپا و یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی است که بر اساس عوامل جمعیت شناختی، روانشناختی و رفتاری به بخش‌بندی بازار می‌پردازد.

بنابر این برای بهره مندی از دلایل این توسعه، شناخت متغیرهایی که منجر به ساخت برند Reebok می شوند حائز اهمیت است، که در این تحقیق سعی در کشف و شناسایی آنها شده است.

 

 

دانلود فایل

 

 

مقاله چالش های برندسازی محصولات ورزشی Reebok , پاورپوینت , مقاله چالش های برندسازی محصولات ورزشی Reebok , دانلود مقاله چالش های برندسازی محصولات ورزشی Reebok ,فایل مقاله چالش های برندسازی محصولات ورزشی Reebok , ورد مقاله چالش های برندسازی محصولات ورزشی Reebok ,محصول مقاله چالش های برندسازی محصولات ورزشی Reebok ,

 

مدیریت و اقتصاد
 

 

دیدگاهتان را بنویسید