مقاله ی کلاس های مجازی-دانلود

مقاله ی کلاس های مجازی

مقاله ی کلاس های مجازی

مقاله-ی-کلاس-های-مجازیامروزه استفاده از رایانه، زندگی بشر را در تمامی وجوه دگرگون ساخته است. مطالعات انجام شده در ارتباط با برنامه های توسعه اغلب كشورها، نشاندهنده محوری بودن نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این گونه برنامه هاست. فناوری اطلاعات و ارتباطات را می توان به عنوان ابزاری نیرومند برای ارتقای كیفیت و كارایی آموزش مورد استفاده قرار داد به گونهای كه شیوه سنتی آموزش را دستخوش تغییر قرار داده و دیگر نیازی به حضور فیزیكی در كلاسهای درس نباشد.
انفورماتیك، تله ماتیك ارتباط راه دور به كمك رایانه و مخابرات، مجموعه ای را پدید آورده كه منشا انقلاب سوم بر پایه صنعت اطلاع رسانی شده است انقلابی كه محور آن دسترسی به اطلاعات، جستوجو و بازیابی اطلاعات در مدت زمان محدود و هزینه معقول است و نهایتا _موجبات تحقق دهكده جهانی و جامعه اطلاعاتی را پدید می آورد. تعاریف متعددی از جامعه اطلاعاتی ارائه شده است ولی محوریت چنین جامعهای، اطلاعات وتولید ارزشهای اطلاعاتی است نه تولید ارزشهای مادی.

دانلود فایل

 

مقاله ی کلاس های مجازی

 

مقاله ی کلاس های مجازی , پاورپوینت مقاله ی کلاس های مجازی , مقاله ی کلاس های مجازی , دانلود مقاله ی کلاس های مجازی ,فایلمقاله ی کلاس های مجازی  , وردمقاله ی کلاس های مجازی  ,محصولمقاله ی کلاس های مجازی, پکیج مقاله ی کلاس های مجازی

دیدگاهتان را بنویسید