پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051-دانلود

پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051

پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051

پاورپوینت-اتصال-صفحه-کلید-ماترسی-به-8051پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051

نوع فایل: power point

فرمت فایل: pptx

قابل ویرایش

تعداد اسلاید : 8 صفحه

قسمتی از پاورپوینت :

در شکل بالا شماره ١: در صورتی که کلیدی زده نشود مقدار صفر را بر می گرداند و در صورت فشار دادن کلید مقدار یک را باز
می گرداند.
در شکل بالا شماره ٢: در صورتی که کلیدی زده نشود مقدار یک را باز می گرداند و در صورت فشار دادن کلید مقدار صفر را باز
می گرداند.
چندین روش برای پیکربندی کیبورد وجود دارد که مناسب ترین روش را می توان ماتریسی نامید که خود می تواند به چندروش نوشته شود .
روش کارصفحه ماتریسی
در این روش ابتدا پینھای پورتی که به سطرھا متصل است را ورودی و پینھای پورتی که به ستون ھا متصل است را خروجی صفر قرار می دھیم . حال اگر کلیدی زده شود یک سطر و یک ستون به ھم می چسبند در نتیجه آن سطر نیز توسط ستون کلید زده شده صفر خواھد شد . اکنون برای پیدا کردن سطر صفر شده کافی است پین ھای متصل به سطر را خوانده وشماره سطری که صفر شده است را بدست آوریم (توسط عمل چرخش) .

سپس جای پینھای ورودی و خروجی را عوض می کنیم یعنی پینھای پورتی که به سطرھا متصل است خروجی صفر وپینھای پورتی که به ستون ھا متصل است ورودی قرار می دھیم . ھمان طور که مشخص است ستون کلیدی فشرده شده صفر خواھد شد و با خواندن پینھای متصل به ستون ھا و پیدا کردن پین صفر شده شماره ستون را نیز بدست می آورد . سپس با توجه به رابطه زیر شماره کلید زده شده را مشخص می کنیم . اعمالی که گفته شد بسیار سریع انجام می گیرد و درصورتی که اسکن کلیدھا درون یک حلقه استفاده شود و کلیدی زده شود میکرو تصور می کند که شما چندین بار این کلید را فشرده داده اید برای رفع این مشکل یک تاخیر ایجاد کنیم و بعد از آن سطر را دوباره ورودی و ستون را خروجی می کنیم تا بتوانیم بار دیگر عمل فشردن کلید را تشخیص دھیم . فلوچارت زیر این اسکن کلید را نشان می دھد.

دانلود فایل

 

پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051

 

پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051 , پاورپوینت پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051 , پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051 , دانلود پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051 ,فایلپاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051  , وردپاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051  ,محصولپاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051, پکیج پاورپوینت اتصال صفحه کلید ماترسی به 8051

دیدگاهتان را بنویسید