پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار-دانلود

دانلود پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار

با کیفیت ترین پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار , دانلود پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار  , سایت دانلود پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار

 

پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار

پاورپوینت-(اسلاید)-معماری-پایدارتوضیحات:
پاورپوینت با عنوان معماری پایدار ، در 18 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین

بخشی از متن:
معماری پایدار
معماری و شهر برای انسان قبل مدرن، محصول خلاقانه ای بود که نتیجه محدودیت های اقلیمی و سازه ای و باورهای جمعی افراد بود. محصول اندیشه معمار در حدود ویژگی ها و بایدهایی بود که مصالح محلی و شرایط محیطی در اختیار وی قرار میداد.
در دوره ی مدرن ،انسان عقل خود را محور قرار داد وبا بهره گیری از تکنولوژی به رفع نیازهایش پرداخت و استفاده از منابع طبیعت را مجاز دانست. توسعه پایدار ، توسعه ای است که نیازهای اکنون را به گونه ای برآورده کند که توان نسل های بعد را جهت تامین نیاز کاهش ندهد.
مفهوم پایداری و اهداف توسعه پایدار در جهت کاهش اتلاف انرژی و آلودگی محیط زیست در معماری ، مبحثی بنام معماری پایدار را بوجود آورده است. در این نوع معماری ، ساختمان نه تنها خود را با شرایط اقلیمی منطقه تطبیق میدهد، بلکه ارتباط متقابلی با آن دارد.

فهرست بخشی از مطالب:
معماری پایدار
مفهوم پایداری
لزوم احداث ساختمان بصورت پایدار
اصول معماری پایدار
طراحی برای بازگشت به چرخه زندگی
اصول معماری پایدار برای ساخت بناهای پایدار
اقلیم وآب و هوا
و…

دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار
 خرید پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار
 سایت پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار
 بهترین پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار
پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار , پاورپوینت پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار , پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار , دانلود پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار ,فایل پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار , ورد پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار ,محصول پاورپوینت (اسلاید) معماری پایدار ,
معماری

دیدگاهتان را بنویسید