پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور-دانلود

دانلود پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور

با کیفیت ترین پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور , دانلود پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور  , سایت دانلود پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور

 

پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور

پاورپوینت-اصول-فیزیک-سنجش-از-دور

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی در 52 اسلاید به صورت متنی همراه با عکس میباشد.

مطالب فایل دانلودی شامل:
مقدمه و تاریخچه
اهمیت
تئوری موجی نور
منابع انرژی
قانون پلانک و جابجایی وین
طیف الکترومغناطیس
بخشی از متن:
اصولا’ ، عمل بازیابی ،شناسایی و تشخیص عوارض و اشیائ واقع در فاصله دور که با استفاده از تصاویر و ابزار شناسایی انجام می گیرد به نام سنجش از راه دور یا دور کاوی نامیده می شود.
به عبارت دیگر ، سنجش از راه دور را ممکن است شناسایی از فاصله نیز تعریف نمود که این فاصله می تواند چند متر تا چند هزار متر نیز باشد. 
فن استفاده از هوا و فضا برای جمع آوری اطلاعات زمینی و مطالعه و شناسایی این منابع بدون تماس فیزیکی با آنها ، امروزه به عنوان تکنولوژی سنجش از دور   (Remote Sensing ) ، به صورت گسترده مورد استفاده کشورهای مختلف قرار می گیرد و در زمان های کوتاه، حجم قابل ملاحظه ای از اطلاعات زمینی جمع آوری گردیده که این اطلاعات اساس برنامه ریزیهای مختلف را تشکیل می دهد. 
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور
 خرید پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور
 سایت پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور
 بهترین پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور
پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور , پاورپوینت پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور , پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور , دانلود پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور ,فایل پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور , ورد پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور ,محصول پاورپوینت اصول فیزیک سنجش از دور ,
فنی و مهندسی

دیدگاهتان را بنویسید