پاورپوینت برچسب مصرف انرژی-دانلود

پاورپوینت برچسب مصرف انرژی

پاورپوینت برچسب مصرف انرژی

پاورپوینت-برچسب-مصرف-انرژیپاورپوینت برچسب مصرف انرژی
نوع فایل: power point

فرمت فایل: pptx

قابل ویرایش

تعداد اسلاید : 17 صفحه

قسمتی از پاورپوینت :

یکی از موارد مهمی که در سال های اخیر از طرف دولت و مسئولین مورد تاکید قرار گرفته است، مشخص کردن ملاک هایی برای مصرف انرژی کلیه وسایل انرژی بر خانگی است که کارخانه های سازنده ی وسایل خانگی ملزم به رعایت آن هستند. حاصل این کار به منظور رعایت استانداردهای تعیین شده تهیه و تدوین برچسب انرژی و یا برچسب کارآیی انرژی است. برچسب انرژی امروزه در اغلب کشورهای جهان وجود دارد و مصرف کننده را با میزان کارآیی هر یک از وسایل انرژی بر خانگی آشنا می کند. همچنین اطلاعات مشترک در همه وسایل و اطلاعات اختصاصی مربوط به هر وسیله انرژی بر را در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد.

برچسب انرژی دارای قسمت های مختلفی می باشد و هر قسمت نشان دهنده ی اطلاعاتی در خصوص دستگاه مربوطه است. بخش های اولیه برچسب انرژی که در تمامی وسایل انرژی بر خانگی (که همگی دارای برچسب انرژی هستند) مشترک می باشد، به ترتیب نمایانگر علامت تجاری شرکت سازنده، نام شرکت سازنده و مدل دستگاه می باشد. بخش چهارم برچسب مصرف انرژی که از اهمیت خاصی نیز برخوردار است بوسیله 7حرف لاتین ازAتاGدرجه بندی شده است که هر یک از حروف معرف درجه ای از کارآیی دستگاه می باشد.

دانلود فایل

 

پاورپوینت برچسب مصرف انرژی

 

پاورپوینت برچسب مصرف انرژی , پاورپوینت پاورپوینت برچسب مصرف انرژی , پاورپوینت برچسب مصرف انرژی , دانلود پاورپوینت برچسب مصرف انرژی ,فایلپاورپوینت برچسب مصرف انرژی  , وردپاورپوینت برچسب مصرف انرژی  ,محصولپاورپوینت برچسب مصرف انرژی, پکیج پاورپوینت برچسب مصرف انرژی

دیدگاهتان را بنویسید