پاورپوینت تربيت بدنی عمومی-دانلود

دانلود پاورپوینت تربيت بدنی عمومی

با کیفیت ترین پاورپوینت تربيت بدنی عمومی , دانلود پاورپوینت تربيت بدنی عمومی  , سایت دانلود پاورپوینت تربيت بدنی عمومی

 

پاورپوینت تربيت بدنی عمومی

پاورپوینت-تربيت-بدنی-عمومیپاورپوینت تربيت بدنی عمومی

قابل ویرایش 189 اسلاید


. اصول و فلسفه تربيت بدنی

مقدمه

هدف از انجام فعاليت‎هاي ورزشي در سطح دانشگاه رشد و توسعه جنبه‎هاي جسماني، اخلاقي و رواني دانشجويان به موازات تحصيل علوم و فنون ديگر است. دانشجويان از طريق درس تربيت بدني در جريان فعاليت‎هاي ورزشي و بهداشتي قرار مي‎گيرند و با يادگيري مهارتهاي حركتي پايه انتظار مي‎رود پس از فراغت از تحصيل نيز به سلامت جسمي و رواني خود توجه بيشتري داشته باشند و ورزش را بخشي از برنامه روزانه خود قرار دهند.

در تمام جوامع انساني امروز ورزش به عنوان يك امر انساني – تربيتي مورد توجه است و در جامعه ما نيز با توجه به بافت جوان جمعيتي و تغيير نگرشهاي مثبت نسبت به ورزش، اين مهم رو به توسعه و گسترش است. جامعه‎شناسان عقيده دارند كه در شرايط زندگي ماشيني و افزايش ساعات فراغت، ورزش را مي‎توان به عنوان وسيله‎اي مطلوب براي تأمين تفريح سالم و تجديد قواي افراد جامعه در نظر گرفت، هم چنين متخصصين بهداشت و علوم تندرستي و پزشكان از ورزش به عنوان وسيله‎اي مهم در تأمين سلامت جسماني انسان ياد مي‎كنند.

تربيت بدنی چيست؟

تربيت بدني فرايندي است آموزشي – تربيتي كه هدف آن بهبود بخشيدن به اجرا و رشد انسان از طريق فعاليتهاي جسماني است. تعريف فوق برداشتي است كلي از تعليم و تربيت كه نشان دهندة فرآيند مستمر يادگيري و تكامل كلي در طول زندگي است. تربيت بدني شامل كسب و پردازش مهارتهاي حركتي، توسعه و نگهداري آمادگي جسماني براي تندرستي و سلامتي، كسب دانش علمي دربارة فعاليتهاي جسماني و تمرين و توسعه تصور و ذهنيت مثبت از فعاليتهاي جسماني به عنوان وسيله ای براي بهبود اجرا و عملكرد انسان است.

دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت تربيت بدنی عمومی
 خرید پاورپوینت تربيت بدنی عمومی
 سایت پاورپوینت تربيت بدنی عمومی
 بهترین پاورپوینت تربيت بدنی عمومی
پاورپوینت تربيت بدنی عمومی , پاورپوینت پاورپوینت تربيت بدنی عمومی , پاورپوینت تربيت بدنی عمومی , دانلود پاورپوینت تربيت بدنی عمومی ,فایل پاورپوینت تربيت بدنی عمومی , ورد پاورپوینت تربيت بدنی عمومی ,محصول پاورپوینت تربيت بدنی عمومی ,
تربیت بدنی

دیدگاهتان را بنویسید