دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای
با کیفیت ترین پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای , دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای , سایت دانلود پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای
⇓
پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای
توضیحات:
پاورپوینت با موضوع تکنیک های فروش حرفه ای در 40 اسلاید.
بخشی از متن فایل:
فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائیترین
عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت
با مشتریان است. فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است.
تعریف بازار
بازار عبارت است از “محلی براي مبادلات بالقوه“.
اگر براي محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود
دارد.
تفاوت فروش و بازاریابی
بازاريابي
به مجموعه فرآيندهايي اطلاق مي شود كه از شناخت نياز مشتري (حتي قبل از
توليد محصول) آغاز شده و به فروش و در نهايت به فعاليتهاي پس از فروش ختم
ميگردد، در واقع مي توان گفت كه فروش بخشي از فعاليتهاي بازاريابي است.
در
ديدگاههاي سنتي، فروش به عنوان پايان ارتباط با مشتري در نظر گرفته مي شد
حال آنكه در ديدگاههاي جديد فروش آغاز يك رابطه با مشتري است. فروش به نوعي
مي تواند به عنوان فعاليت به ثمر رسانندهي بازاريابي محسوب شود
فهرست مطالب:
تعریف فروش
تعریف بازار
چگونه محصولات خود را به دیگران معرفی کنیم؟
چطور مشتری را متوجه نیاز به محصولات بادران کنیم؟
انواع تکنیک های قابل اجرا در جلسات ویزیت
انواع هدف ها در تماس با مشتری
مشکلات پس از فروش
چرا مشتریان خرید خود را متوقف می کنند؟
تکنیکF.A.B.C
منافع را بفروشید
تفاوت فروش و بازاریابی
توانایی های فروشنده حرفه ای
پاورپوینت تکنیک های فروش حرفه ای
توضیحات:
پاورپوینت با موضوع تکنیک های فروش حرفه ای در 40 اسلاید.
بخشی از متن فایل:
فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائیترین
عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت
با مشتریان است. فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است.
عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت
با مشتریان است. فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است.
تعریف بازار
بازار عبارت است از “محلی براي مبادلات بالقوه“.
اگر براي محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود
دارد.
تفاوت فروش و بازاریابی
بازاريابي
به مجموعه فرآيندهايي اطلاق مي شود كه از شناخت نياز مشتري (حتي قبل از
توليد محصول) آغاز شده و به فروش و در نهايت به فعاليتهاي پس از فروش ختم
ميگردد، در واقع مي توان گفت كه فروش بخشي از فعاليتهاي بازاريابي است.
در
ديدگاههاي سنتي، فروش به عنوان پايان ارتباط با مشتري در نظر گرفته مي شد
حال آنكه در ديدگاههاي جديد فروش آغاز يك رابطه با مشتري است. فروش به نوعي
مي تواند به عنوان فعاليت به ثمر رسانندهي بازاريابي محسوب شود
فهرست مطالب:
تعریف فروش
تعریف بازار
چگونه محصولات خود را به دیگران معرفی کنیم؟
چطور مشتری را متوجه نیاز به محصولات بادران کنیم؟
انواع تکنیک های قابل اجرا در جلسات ویزیت
انواع هدف ها در تماس با مشتری
مشکلات پس از فروش
چرا مشتریان خرید خود را متوقف می کنند؟
تکنیکF.A.B.C
منافع را بفروشید
تفاوت فروش و بازاریابی
توانایی های فروشنده حرفه ای
تعریف بازار
چگونه محصولات خود را به دیگران معرفی کنیم؟
چطور مشتری را متوجه نیاز به محصولات بادران کنیم؟
انواع تکنیک های قابل اجرا در جلسات ویزیت
انواع هدف ها در تماس با مشتری
مشکلات پس از فروش
چرا مشتریان خرید خود را متوقف می کنند؟
تکنیکF.A.B.C
منافع را بفروشید
تفاوت فروش و بازاریابی
توانایی های فروشنده حرفه ای