پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی-دانلود

دانلود پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی

با کیفیت ترین پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی , دانلود پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی  , سایت دانلود پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی

 

پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی

پاورپوینت-زالو-درمانی-از-دیدگاه-طب-سنتیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 16 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی
زالو چیست؟
کرم حلقوی است که بدنش از 34 بخش تشکیل شده است. 3 فک یا دندان دارد که شبیه Y است و هنگام چسبیدن به بدن، آنها را وارد پوست می کند که سوزش و درد نسبتا شدیدی دارد که چند دقیقه طول می کشد. هر زالو دارای اندامهای جنسی نر و ماده است اما برای جفتگیری دو زالو به هم می چسبند. هر زالو بعد از 1-2 بار تولید مثل می میرند.
نحوه نگهداری زالو:
بهترین دما برای نگهداری زالو، حرارت بین 4-10 درجه است. نگهداری زالو در آب، برای مدت طولانی مطلوب نیست و اگر در خاک مرطوب و تمیز باشند که نسیم خنک و سرد بر آن بوزد شاداب و سرحال می مانند. زالوها معمولا نیاز به تغذیه ندارند و می توانند ازخاک مرطوب، مواد غذایی لازم را جذب نمایند.
بهترین نوع زالو:
متوسط الاندازه با سر بزرگ که رنگ آن ماشی که بالای آن به سبز بزند و دو خط زرنیخی طولانی بر پشت آن باشد و در آب برکه های خزه دار که محل زیست قورباغه باشد صید شود.

 

دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی
 خرید پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی
 سایت پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی
 بهترین پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی
پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی , پاورپوینت پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی , پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی , دانلود پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی ,فایل پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی , ورد پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی ,محصول پاورپوینت زالو درمانی از دیدگاه طب سنتی ,
دانلود پاورپوینت های علمی

دیدگاهتان را بنویسید