پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران-دانلود

دانلود پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران

با کیفیت ترین پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران , دانلود پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران  , سایت دانلود پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران

 

پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران با فرمت ppt ودر 44 اسلاید قابل ویرایش

قسمتی از متن پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران

شناخت کلی پرندگان

•معرفی دو خانواده از پرندگان ایران

•خانواده عقاب ماهیگیر

•خانواده کو کو

•کوکو ▐ کوکو ی خالدار ▐ کو کوی تاجدار

شناخت کلی پرندگان :

 

پرندگان گروه عظیمی از جانوران مهره دارخونگرم هستند.این گروه از موجودات از فرمانرو جانوران، شاخه طناب‌داران، زیرشاخه مهره‌داران، رده پرندگان _مشتق شده و بعد از پستانداران از تکامل‌ یافته‌ ترین جانوران می‌باشند.

شكل خارجي و نماي ظاهري پرنده دوكي شكل و مانند دو مخروط به هم چسبيده است و حالت كلي بدن را حين پرواز ميسازد. اين قابليت، سبب مي شود كه در حين پرواز يا شيرجه در آب، كمترين مقاومت را از خود نشان دهد و در مصرف انرژي صرفه جويي گردد.

بطور تقریب 9648 گونه پرنده در جهان شناخته شده است که 491 گونه آن در ایران شناسایی شده اند.از این تعداد 225 گونه هم اکنون در ایران زندگی و زاد و ولد میکنند.این گونه ها در مناطق مختلف ایران از جمله:سواحل˛جنگلها کوهستانها جزایر و نواحی بیابانی زندگی میکنند.

برای رده بندی پرندگان از تغییرات ظاهری موجود در سیستمهای استخوانی و ماهیچه‌های آنها استفاده می‌شود. برخی از دانشمندان هم سعی دارند از روی میزان پروتئین موجود در تخم پرندگان یا از روی عادات و رفتاری که بین پرندگان مشترک است، روابطی برای رده بندی آنان پیدا کنند. کارشناسان رده‌بندی در مورد نحوه تکامل پرندگان در طول حیات آنها در کره زمین سازگاری آنها با شرایط متفاوت اقلیمی و جغرافیایی و نیز شرایطی که در آن طبیعت برروی اندامهای مختلف پرندگان تاثیر گذاشته و آنهایی را که قابلیت سازگاری داشته‌اند بحث بسیاری کرده‌اند. بزرگترین مشکل رده بندی پرندگان یکسان بودن شکل ساختمانی آنها با یکدیگر است . رده بندی کلی پرندگان که مورد موافقت اکثریت دانشمندان است:

نام :

انگليسي : Osprey

لاتين : Pandion Haliaetus

مشخصات :

نوعی پرنده شکاری ماهیخواراست.50 تا 75سانتي‌مترطول دارد؛طول بال حدود2متراست. نــر و ماده همشكل هستند.تنها پرنده‌اي كه در اين خانواده وجود دارد،گونه عقاب ماهي گير است وغيراز عقاب مارخور،عقاب ماهي گيرتنهاعقابي است كه سطح پشتي تيره و سطح شكمي سفيدخالص با نوارسينه‌اي تيره دارد،سرش سفيد ونسبتا كاكلي است با نوارپهن سياه درناحيه چشم كه به سمت عقب و كنارگردن ادامه پيدا مي كند.

بالهايش دراز وباريك است.سطح زيرين بال سفيد،دمي راه‌راه دارد.

عقاب ماهي گير،درسطح آب براحتي بال مي زند وبه دنبال ماهي به درون آب شيرجه مي رود( در حاليكه اول پاها وارد آب مي شوند) معمولا براي استراحت روي درخت‌هاي خشك يا صخره‌هاي نزديك آب مي نشيند.

 

پکیج پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران
 خرید پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران
 سایت پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران
 بهترین پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران
پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران , پاورپوینت پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران , پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران , دانلود پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران ,فایل پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران , ورد پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران ,محصول پاورپوینت شناخت پرنده گان ایران ,

دیدگاهتان را بنویسید