پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری , دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری  , سایت دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری

 

پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری

پاورپوینت-فصل-اول-کتاب-آموزش-تفکر-به-کودکان-و-نوجوانان-(کلیات)-نوشته-علی-ستاری

پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری در قالب pptx و در حجم 19 اسلاید:

بخشی از متن:

تلاش‌ها با سقراط آغاز شده است که از روش دیالکتیک استفاده کرده و تفکر انتقادی را به ویژه در جوانان و نوجوانان عصر خود ترویج کرده است. او از طریق گفت‌وگوهای پرسش و پاسخ، جوانان را به تفکر و گفت‌وگو تشویق می‌کرد.
در بررسی تاریخ، در دو آیین یهودیت و مسیحیت، توصیه‌ای مرتبط با آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان یافت نشد. در آیین یهودیت، تربیت کودکان با آموزش تفکر مورد توجه بود، اما در آیین مسیحیت و در قرون وسطی، تفکر علمی و فلسفی دور از توجه بود.
ژان ژاک روسو، با تمرکز بر حقوق طبیعی کودکان و عنوان رهبر کودک‌مدار، مستقیماً توصیه‌ای برای آموزش تفکر به کودکان ارائه نکرده است. همچنین، جان دیویی، مربی عمل‌گرای قرن بیستم، با تأکید بر ارزش و تأثیر عمل در آموزش و پرورش، تفکر عملی را مورد تأکید قرار داده است.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری
 خرید پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری
 سایت پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری
 بهترین پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری
پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری , پاورپوینت پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری , پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری , دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری ,فایل پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری , ورد پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری ,محصول پاورپوینت فصل اول کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (کلیات) نوشته علی ستاری ,
علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید