پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی , دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی  , سایت دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی

 

پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی

پاورپوینت-فصل-اول-کتاب-روش-های-تحقیق-در-علوم-رفتاری-(تحقیق-از-دیرباز-تاکنون)-نوشته-حسن-پاشا-شریفی

پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی در قالب pptx و در حجم 19 اسلاید:

بخشی از متن:

انسان و تحقیق
تحقیق به معنای رسیدن است. می توان گفت تحقیق فرایند رسیدن به پاسخ سوال پژوهشی است. انسان برای به دست آوردن دانش و شناخت از پدیده های پیرامون خود به روش های مختلفی دست می زند.
از ساده ترین روش ها برای حل مسئله استفاده از تجربه است. طوری که عمده ی اطلاعات انسان حاصل تجربه ی شخصی او است. اما به دلیل محدودیت عمر انسان نمی توان فقط به تجربه ی شخصی اکتفا کرد.
یکی دیگر از روش های شناخت روش مرجع است. در این روش فرد علاوه بر تجربه ی خود به تجربه ی دیگران نیز رجوع می کند. و این تجربه ها نه تنها از راه مراجعه ی حضوری، بلکه از طریق مطالعه ی آثار و نوشته های متخصصان نیز کمک می کنند.
از دیگر روش های شناخت می توان به روش شهود نیز اشاره کرد. در این روش فرد بدون دلیل و منطق، از طریق حدس و گمان امور را استنباط می کند. با این روش ها انسان به بسیاری از پرسش های مطرح شده پاسخ داده است. اما گاهی با وجود مسایل و مشکلات انسان قادر به حل مشکل نیست.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی
 خرید پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی
 سایت پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی
 بهترین پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی
پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی , پاورپوینت پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی , پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی , دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی ,فایل پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی , ورد پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی ,محصول پاورپوینت فصل اول کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری (تحقیق از دیرباز تاکنون) نوشته حسن پاشا شریفی ,
علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید