دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب سیاست گذاری آموزشی (سیاست آموزشی چیست؟) نوشته لس بل و هوارد استیونسون
با کیفیت ترین پاورپوینت فصل اول کتاب سیاست گذاری آموزشی (سیاست آموزشی چیست؟) نوشته لس بل و هوارد استیونسون , دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب سیاست گذاری آموزشی (سیاست آموزشی چیست؟) نوشته لس بل و هوارد استیونسون , سایت دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب سیاست گذاری آموزشی (سیاست آموزشی چیست؟) نوشته لس بل و هوارد استیونسون
⇓
پاورپوینت فصل اول کتاب سیاست گذاری آموزشی (سیاست آموزشی چیست؟) نوشته لس بل و هوارد استیونسون
پاورپوینت فصل اول کتاب سیاست گذاری آموزشی فرآیند، موضوعات و تاثیرگذاری (سیاست آموزشی چیست؟) نوشته لس بل و هوارد استیونسون ترجمه فاطمه حمیدی فر، سعید برومندفر، مارل مسعودی در قالب pptx و در حجم 30 اسلاید:
بخشی از متن:
در سال های اخیر علاقه به رهبری شروع به رشد کرده و به تبع آن مطالعات مربوط به رهبری آموزشی نیز افزایش یافته است. رهبری آموزشی در چارچوبی سیاستی که با قاطعیت با موقعیت تاریخی و فرهنگی شکل میگیرد اعمال میشود بنابراین مهم است که مطالعات مربوط به رهبری به اندازه کافی این فضای سیاسی گسترده تر را منعکل کند.
ضروری است که مطالعه و تحلیل رهبری مدرسه در بستر اجتماعی تاریخی آن و در بستر اقتصاد اخلاقی، سیاسی آموزش قرار گیرد. ما باید مطالعاتی در مورد رهبری مدرسه داشته باشیم که در موقعیت تاریخی خود واقع شده باشند و با جنبش های گسترده تر سیاسی، فرهنگی،اقتصادی و عقیدتی در جامعه ارتباط داده شوند (گریس 1995)
*توجه*
برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.
پاورپوینت فصل اول کتاب سیاست گذاری آموزشی (سیاست آموزشی چیست؟) نوشته لس بل و هوارد استیونسون
پاورپوینت فصل اول کتاب سیاست گذاری آموزشی فرآیند، موضوعات و تاثیرگذاری (سیاست آموزشی چیست؟) نوشته لس بل و هوارد استیونسون ترجمه فاطمه حمیدی فر، سعید برومندفر، مارل مسعودی در قالب pptx و در حجم 30 اسلاید:
بخشی از متن:
در سال های اخیر علاقه به رهبری شروع به رشد کرده و به تبع آن مطالعات مربوط به رهبری آموزشی نیز افزایش یافته است. رهبری آموزشی در چارچوبی سیاستی که با قاطعیت با موقعیت تاریخی و فرهنگی شکل میگیرد اعمال میشود بنابراین مهم است که مطالعات مربوط به رهبری به اندازه کافی این فضای سیاسی گسترده تر را منعکل کند.
ضروری است که مطالعه و تحلیل رهبری مدرسه در بستر اجتماعی تاریخی آن و در بستر اقتصاد اخلاقی، سیاسی آموزش قرار گیرد. ما باید مطالعاتی در مورد رهبری مدرسه داشته باشیم که در موقعیت تاریخی خود واقع شده باشند و با جنبش های گسترده تر سیاسی، فرهنگی،اقتصادی و عقیدتی در جامعه ارتباط داده شوند (گریس 1995)