پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) , دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)

 

پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)

پاورپوینت-فصل-اول-کتاب-مبانی-طراحی-آموزشی-(مفاهیم-و-کلیات)

پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) نوشته داریوش نوروزی و سیدعباس رضوی در قالب pptx و حجم 49 اسلاید:
بخشی از متن:
تحولات اخیر و پیشرفت جهان امروز را به جرات میتوان به تعلیم و تربیت نسبت داد. تعلیم و تربیت همواره در جستجوی پاسخ این پرسش بوده است که چگونه می توان اقشار مختلف یک جامعه را آگاه کرد و آنها را در این پهنه بسیار عظیم به پیش برد.
شاهد این مدعا افزایش کمی و کیفی مباحث مربوط به تعلیم و تربیت و آموزش از طریق همایشهای علمی، تلویزیون، جراید، کتابها و سایر منابع اطلاعاتی و اجتماعات علمی و تربیتی است.
مجموعه چنین تحركها و اقداماتی مؤید این نکته است که آموزش اساسی ترین چرخ راهوار زندگی و منبع اصلی تأمین نیروهای متخصص است.
آموزش با ایجاد تداوم در حرکتها به پویایی جامعه کمک میکند و با حفظ سنتهایی ترقی بخش و پذیرش دستاوردهای نوین متناسب با فرهنگ به تکامل و غنای هویت جمعی بشر یاری می رساند.
آموزش بیانگر هویت یک جامعه است که لازمه فرهنگ پویاست؛ بنابراین لزوم تدارک طرح و نقشه مناسب جهت دستیابی به اهداف آموزشی بسیار روشن است.
آموزش و پرورش
آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت education را میتوان از دو منظر مورد بررسی قرار داد.
منظر نخست شکل سازمانی آن است که امروز با عباراتی مانند وزارت آموزش و پرورش سازمان آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش و نظایر آن شناخته میشود از این منظر آموزش و پرورش به آنچه در مدارس ابتدایی راهنمایی و متوسطه میگذرد محدود میشود.
*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)
 خرید پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)
 سایت پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)
 بهترین پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات)
پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) , پاورپوینت پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) , پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) , دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) ,فایل پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) , ورد پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) ,محصول پاورپوینت فصل اول کتاب مبانی طراحی آموزشی (مفاهیم و کلیات) ,
روانشناسی و روانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید