پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی) , دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی)

 

پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی)

پاورپوینت-فصل-دوم-کتاب-اصول-و-مفاهیم-اساسی-برنامه-ریزی-درسی-(سطوح-و-انواع-برنامه-درسی)

پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی) نوشته کورش فتحی واجارگاه در قالب pptx و در حجم 40 اسلاید: 

بخشی از متن: 
یکی از مباحث عمده ای که میتوان در فهم بهتر حوزه برنامه درسی کمک شایان توجهی کند تلاشهای عمده ای است که برای تبیین مفهومی برنامه درسی در قالب سطوح مختلف تصمیم گیری برنامه درسی و انواع مختلف برنامه های درسی انجام شده است در این بخش از کتاب سطوح و انواع برنامه های درسی از دیدگاه اندیشمندان و صاحبنظران مختلف مورد بحث و بررسی قرار میگیرد .
سطوح برنامه درسی از دیدگاه گودلد و سوا 
واژه سطوح برنامه درسی عبارت است از درجه نزدیکی یا دوری از دانش آموزانی که برای آنها برنامه ریزی صورت می پذیرد. 
گولد و سو برای تبیین حدود و ثغور برنامه درسی چهار سطح از سطوح برنامه درسی را شناسایی کرده اند. این سطوح عبارتند از:( 1992 ,Goodlad & Su) 
1.برنامه درسی اجتماعی:
برنامه درسی اجتماعی به سطحی اشاره میکند که به بیشترین میزان از یادگیرندگان فاصله دارد. این سطح با سیاستمداران نمایندگان گروه های مختلف مدیران سطوح مختلف و متخصصان حرفه ای سروکار دارد.
۲ _سطح نهادی 
برنامه های درسی مؤسسه ای پانهادی که در سطح مدارس مورد استفاده قرار 
می گیرند و تا حد زیادی از برنامه های درسی اجتماعی اقتباس می شوند. این برنامه درسی اساساً بر حسب موضوعات سازماندهی میشود و شامل عناوین و مباحثی است که باید تدریس شود. 
3_برنامه درسی آموزشی 
معلم آن را طراحی می کنند و بر آن است تا در مدرسه و کلاس درس اجرا نماید معلمان برنامه های درسی آموزشی را بر مبنای آنچه که برای تدریس تعیین شده است و یا توسط مقامات آموزشی برای مدارس ضروری و مطلوب تشخیص داده شده است. تدوین می نمایند. 
4_ برنامه درسی تجربی 
برنامه درسی تجربی یا تجربه شده برنامه درسی است که توسط دانش آموزان درک و تجربه شده است. آن چه که دانش آموزان از برنامه درسی می فهمند و تجربه می کنند از دانش آموزی به دانش آموز دیگر متفاوت است. 
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی)
 خرید پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی)
 سایت پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی)
 بهترین پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی)
پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی) , پاورپوینت پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی) , پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی) , دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی) ,فایل پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی) , ورد پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی) ,محصول پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (سطوح و انواع برنامه درسی) ,
علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید