پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی , دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی  , سایت دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی

 

پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی

پاورپوینت-فصل-هفتم-کتاب-تاریخ-فرهنگ-و-تمدن-اسلامی-(جهان-اسلام-در-دوران-معاصر)-نوشته-محمد-مصطفی-اسعدی

پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی در قالب pptx و در حجم 96 اسلاید:

بخشی از متن:

هدف اصلی این مطالعه، شناخت تاریخ تمدن اسلامی و عوامل اعتلا و انحطاط آن است. هدف این مطالعه این است که بدانیم امروز هم می‌توانیم سرآمد جهان در فرهنگ و تمدن گردیم و علاوه بر آن، آسیب‌های پیشین را نداشته باشیم.
تمام نخبگان و ملل مسلم و ایران اسلامی به دنبال داشتن یک تمدن پیشرفته بر مبنای فرهنگ اصیل اسلامی هستند و جایگاه واقعی خود را در جهان بازیابند. لازمه این موضوع شامل آگاهی از نقاط قوت و ضعف موجود و امکان ایجاد این نقطه مطلوب، عزم و اراده جدی و جمعی در تغییر وضعیت موجود و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف تمدنی است.
جهان اسلامی شامل کشورهایی است که یکی از دو مؤلفه زیر را دارند: دین رسمی کشور اسلام باشد و قوانین اسلامی بر آن حاکم باشد، مثل ایران و عراق، یا بیشتر مردم آن سرزمین مسلمان باشند، حتی اگر دین رسمی اسلام نباشد، مثل لبنان. بنابراین، جهان اسلامی به طور فعلی بیشتر از یک موقعیت جغرافیایی است و نشان‌دهنده هویت یک و نیم تا دو میلیارد انسان است که دارای آیین مشترک اسلامی هستند. حدود ۵۷ کشور عضو سازمان همکاری‌های اسلامی هستند و این جغرافیا حدود چهار برابر قاره اقیانوسیه و سه برابر قاره اروپا را شامل می‌شود.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی
 خرید پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی
 سایت پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی
 بهترین پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی
پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی , پاورپوینت پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی , پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی , دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی ,فایل پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی , ورد پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی ,محصول پاورپوینت فصل هفتم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (جهان اسلام در دوران معاصر) نوشته محمد مصطفی اسعدی ,
معارف اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید