دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب روان شناسی عمومی پیام نور (یادگیری)
با کیفیت ترین پاورپوینت فصل هفتم کتاب روان شناسی عمومی پیام نور (یادگیری) , دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب روان شناسی عمومی پیام نور (یادگیری) , سایت دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب روان شناسی عمومی پیام نور (یادگیری)
⇓
پاورپوینت فصل هفتم کتاب روان شناسی عمومی پیام نور (یادگیری)
پاورپوینت فصل هفتم کتاب روان شناسی عمومی پیام نور (یادگیری) هیئت مولفان در قالب pptx و در حجم 52 اسلاید:
بخشی از متن:
یادگیری چیست؟
تعریفهای مختلفی از یادگیری ارائه شده است، اما تعریف جدیدتر بر آینده تأکید دارد و یادگیری را به عنوان تغییر در رفتاری پایدار توسط تجربه معرفی میکند.
تعریف اصلی یادگیری از کیمبل مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس آن، یادگیری به عنوان تغییر نسبتاً پایدار در رفتار بالقوه از طریق تمرین تعریف میشود. این تعریف تعیینکننده عناصری مانند تغییر، رفتار، نسبتاً پایدار بودن و تمرین در تجربه یادگیری است.
رویکرد رفتاری به تعریف یادگیری انتقاد میکند و معتقد است که تعبیر آن به سادگی انگیزه و پاسخ به محرکهای خاص نیست، بلکه فرایندهای ذهنی و شناختی نیز در آن تأثیر دارند. به طور کلی، این متن تفاوتها و تعریفهای مختلف یادگیری را برای مخاطبان توضیح میدهد.
رویکردهای نظری یادگیری
رویکردهای اصلی در روانشناسی یادگیری
رویکرد رفتاری: تأکید بر محرکها و پاسخهای بیرونی و ارتباط آنها در یادگیری.
رویکرد زیستی: مطالعه فرآیندهای عصبی-زیستی در مغز و دستگاه عصبی در ارتباط با رفتار ظاهری.
رویکرد شناختی: تأکید بر عوامل داخلی مانند تفکرات و احساسات در یادگیری.
پاورپوینت فصل هفتم کتاب روان شناسی عمومی پیام نور (یادگیری)
پاورپوینت فصل هفتم کتاب روان شناسی عمومی پیام نور (یادگیری) هیئت مولفان در قالب pptx و در حجم 52 اسلاید:
بخشی از متن:
یادگیری چیست؟
تعریفهای مختلفی از یادگیری ارائه شده است، اما تعریف جدیدتر بر آینده تأکید دارد و یادگیری را به عنوان تغییر در رفتاری پایدار توسط تجربه معرفی میکند.
تعریف اصلی یادگیری از کیمبل مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس آن، یادگیری به عنوان تغییر نسبتاً پایدار در رفتار بالقوه از طریق تمرین تعریف میشود. این تعریف تعیینکننده عناصری مانند تغییر، رفتار، نسبتاً پایدار بودن و تمرین در تجربه یادگیری است.
رویکرد رفتاری به تعریف یادگیری انتقاد میکند و معتقد است که تعبیر آن به سادگی انگیزه و پاسخ به محرکهای خاص نیست، بلکه فرایندهای ذهنی و شناختی نیز در آن تأثیر دارند. به طور کلی، این متن تفاوتها و تعریفهای مختلف یادگیری را برای مخاطبان توضیح میدهد.
رویکردهای نظری یادگیری
رویکردهای اصلی در روانشناسی یادگیری
رویکرد رفتاری: تأکید بر محرکها و پاسخهای بیرونی و ارتباط آنها در یادگیری.
رویکرد زیستی: مطالعه فرآیندهای عصبی-زیستی در مغز و دستگاه عصبی در ارتباط با رفتار ظاهری.
رویکرد شناختی: تأکید بر عوامل داخلی مانند تفکرات و احساسات در یادگیری.