پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس) , دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس)

 

پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس)

پاورپوینت-فصل-پانزدهم-کتاب-اختلال-های-یادگیری-(شرکت-دانش-آموزان-با-ناتوانی-های-یادگیری-در-کلاس)

پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس های آموزش عمومی) نوشته هالاهان و کافمن ترجمه حمید علیزاده در قالب pptx و در حجم 83 اسلاید: 

بخشی از متن: 
در سال‌های اخیر، تعداد زیادی از دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری در مراحل ابتدایی و دبیرستان به طور متداول در کلاس‌های آموزش عمومی تحصیل می‌کنند. به عنوان مثال، در سال تحصیلی ۲۰۰۰-۲۰۰۱، ۴۴ درصد از دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری (سنین ۶ تا ۲۱ سال) کمتر از ۲۱ درصد از وقت را در محیط‌های آموزش ویژه (که در واقع آموزش عادی نامیده می‌شود) گذرانده بودند، در حالی که ۴۰ درصد از دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری، ۲۱ تا ۶۰ درصد از آموزش خود را در کلاس‌های آموزش ویژه (که در واقع کلاس مرجع نامیده می‌شود) دریافت کرده بودند (وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده، ۲۰۰۳).
این افزایش حضور در کلاس‌های آموزش عمومی به دلایل متعددی رخ داده و با تغییراتی در ساختار فرهنگی کلاس‌های روزانه همراه بوده است. اطلاعات بیشتر درباره آموزش ویژه و تطبیق آن با شرایط فرهنگی در کلاس‌های آموزش فراگیر در بخش ملاحظات چندفرهنگی صفحات بعد آمده است.
در سال‌های اخیر، تعداد زیادی از دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری در مراحل ابتدایی و دبیرستان به طور متداول در کلاس‌های آموزش عمومی تحصیل می‌کنند. به عنوان مثال، در سال تحصیلی ۲۰۰۰-۲۰۰۱، ۴۴ درصد از دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری (سنین ۶ تا ۲۱ سال) کمتر از ۲۱ درصد از وقت را در محیط‌های آموزش ویژه (که در واقع آموزش عادی نامیده می‌شود) گذرانده بودند، در حالی که ۴۰ درصد از دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری، ۲۱ تا ۶۰ درصد از آموزش خود را در کلاس‌های آموزش ویژه (که در واقع کلاس مرجع نامیده می‌شود) دریافت کرده بودند (وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده، ۲۰۰۳).
این افزایش حضور در کلاس‌های آموزش عمومی به دلایل متعددی رخ داده و با تغییراتی در ساختار فرهنگی کلاس‌های روزانه همراه بوده است. اطلاعات بیشتر درباره آموزش ویژه و تطبیق آن با شرایط فرهنگی در کلاس‌های آموزش فراگیر در بخش ملاحظات چندفرهنگی صفحات بعد آمده است.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس)
 خرید پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس)
 سایت پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس)
 بهترین پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس)
پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس) , پاورپوینت پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس) , پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس) , دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس) ,فایل پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس) , ورد پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس) ,محصول پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اختلال های یادگیری (شرکت دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری در کلاس) ,
روانشناسی و روانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید