پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی  , سایت دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی

 

پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی

پاورپوینت-فصل-پنجم-کتاب-تاریخ-فرهنگ-و-تمدن-اسلامی-(تأثیر-تمدن-اسلامی-بر-غرب)-نوشته-محمد-مصطفی-اسعدی

پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی در قالب pptx و در حجم 50 اسلاید:

بخشی از متن:
واژه ‘غرب’ یا ‘جهان غرب’ به اصطلاح، به مقابل شرق اشاره دارد و از جنبه‌های مختلف قابل توجه است. این اصطلاح عموماً به معنای جغرافیایی روشنی است که به تقسیم‌بندی سرزمین‌ها از منظر شرق و غرب معتبر است.
اما ‘غرب’ همچنین مفهوم سیاسی دارد که در دوره جنگ سرد مطرح شده و به کشورهای اروپایی، ژاپن و آمریکای شمالی اشاره دارد که رژیمهای اقتصادی سرمایه‌داری نیمه خصوصی لیبرال و سوسیال دموکرات دارند.
اما در مفهوم تاریخی فرهنگی، ‘غرب’ به جریان فکری اجتماعی مدرن غرب اشاره دارد که از قرن پانزدهم میلادی آغاز شده و با پایان قرون وسطی رشد یافته و بر ملل مختلف تأثیر گذاشته است. بر اساس این تعریف، غرب یک مجموعه تاریخی فرهنگی است که غیر از مفهوم جغرافیایی و سیاسی، اساس بینشی خود را بر اومانیسم، سکولاریسم و سرمایه‌سالاری می‌نهد.
علل اصلی تأثیر تمدن اسلامی بر جهان غرب عبارتند از شرایط جهان اسلام در دوران پیشرفته خود و شرایط اروپا در دوران اوج تمدن اسلامی. در دورانی که تمدن اسلامی به عنوان تمدن تراز اول جهانی شناخته می‌شد، این تمدن با استفاده از بن‌مایه‌های فرهنگی خود و تلاش جمعی مسلمانان به پیشرفت و سرآمدی دست یافت.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی
 خرید پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی
 سایت پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی
 بهترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی
پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی , پاورپوینت پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی , پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی ,فایل پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی , ورد پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی ,محصول پاورپوینت فصل پنجم کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی (تأثیر تمدن اسلامی بر غرب) نوشته محمد مصطفی اسعدی ,
معارف اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید