پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی  , سایت دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی

 

پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی

پاورپوینت-فصل-پنجم-کتاب-مبانی-و-اصول-آموزش-و-پرورش-(حل-تناقضات-تربیتی)-نوشته-غلامحسین-شکوهی

پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی در قالب pptx و در حجم 136 اسلاید:

بخشی از متن:

نکته اول تناسب
وجود انسان با وجود تناقضات و تضادهای مختلفی همراه است. هر زمان قوانین و قواعدی برای او تریاق است، در زمان دیگر همان قواعد ممکن است به او ضربه بزنند. در وجود روحی انسان، نیروها و استعدادهای مختلفی نهفته است. برای بهره‌برداری کامل از تمام استعدادها و توانمندی‌هایش، تربیت باید به حداکثر قابلیت‌های او توجه کند، اما باید مراقب باشد که یک قدرت به ضرر قدرت‌های دیگر منجر نشود و توسعه جامع او متوقف نشود.
انسان باید با خود هم هماهنگ باشد و در تربیت، هر زمان که لازم است، باید با دقت و تسریع پیش برویم و در زمان دیگر، از آنچه مضر است، جلوگیری کنیم. همچنین، نباید هیچ اصل مطلقی در تربیت قائل شویم، بلکه هر اصل باید با شرایط موجود و هماهنگ باشد.
در این مورد، بحث تناقضات تربیتی را مطابق با کتاب ‘اصول آموزش و پرورش’ شروع می‌کنیم و سپس پیشنهاداتی برای حل مسائلی که در تربیت با آنها مواجه می‌شویم، ارائه خواهیم کرد.
نکته دوم وحدت
وقتی یک اصل بکار گرفته شده و انتظار موفقیت از آن داریم، نباید به موارد استثنایی روی آورد. دلیل بسیاری از ناکامی‌های تربیتی وقوع اتفاقات غیرمنتظره در آموزش و پرورش ما است. این مسئله به این دلیل است که هرجا که مربی در اجرای اصول مربوطه موفق است، نتیجه مطلوب بدست آمده، بر اثر وحدت عمل و اجرای صحیح اصول است.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی
 خرید پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی
 سایت پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی
 بهترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی
پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی , پاورپوینت پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی , پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی ,فایل پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی , ورد پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی ,محصول پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش (حل تناقضات تربیتی) نوشته غلامحسین شکوهی ,
علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید