پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند) , دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند)

 

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند)

پاورپوینت-فصل-چهاردهم-کتاب-اختلال-های-یادگیری-(دانش-آموزانی-که-در-ریاضیات-مشکل-دارند)

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند) نوشته هالاهان و کافمن ترجمه حمید علیزاده در قالب pptx و در حجم 68 اسلاید: 

بخشی از متن: 
در دنیای ریاضیات، دانش‌آموزان نه تنها روش‌های محاسباتی را یاد می‌گیرند، بلکه استدلال کردن و استفاده از آن برای حل مسائل واقعی نیز به آن‌ها آموزش داده می‌شود. مفاهیمی همچون عدد، تساوی، مجموعه‌ها و روابط کارکردی از جنبه‌های اساسی در عملکرد ریاضیاتی دانش‌آموزان تأثیرگذارند. توجه به افزایش این مفاهیم می‌تواند باعث افزایش علاقه به بخش‌های شناختی یادگیری شود. تحقیقات در دهه ۱۹۸۰ متمرکز بر بررسی جوانب شناختی یادگیری مهارت‌های ریاضیاتی بوده است.
نظریات مختلفی بر اساس نظریه پیاژه در مورد اینکه چگونه دانش‌آموزان مفاهیم ریاضی را درک می‌کنند و رشد مفاهیم ریاضیاتی در آن‌ها ایجاد می‌شود، وجود دارد. به عنوان مثال، کارپنتر و موسر (۱۹۸۲) و گیری (۱۹۹۴) بر تغییرات نگرش دانش‌آموزان به ریاضیات در ارتباط با سن تأکید کرده‌اند.
نظریه‌های جدید مدعی می‌شوند که دانش‌آموزان اطلاعات جدید را با اطلاعات قبلی‌شان هماهنگ می‌کنند. این اطلاعات ممکن است شهودی باشند و بیشتر از دانش غیررسمی در مورد ریاضیات استفاده می‌شود. تغییرات رشدی در فهم مفاهیم ریاضیاتی با استفاده از این نظریه‌ها ایجاد می‌شود.
کودکان اغلب از قبل از شروع مدرسه به میزانی از دانش غیررسمی دارند و این دانش می‌تواند از طریق تعامل با اعضای خانواده بدست آید. حس عددی کودکان با استفاده از بازی‌ها و تعاملات خانوادگی شکل می‌گیرد و می‌تواند در درک و استفاده از مفاهیم ریاضیاتی تأثیرگذار باشد.
با ورود کودکان به مدرسه، آن‌ها با استفاده از حس عددی خود به حل مسائل ساده حسابی می‌پردازند و مفاهیمی مانند خطوط عددی را یاد می‌گیرند. این تغییرات مفاهیم ریاضی به وجود آمده توسط مفاهیم قبلی و دانش غیررسمی ایشان است.
در کل، شناخت و تجربه کودکان با مفاهیم و عملیات ریاضی به تدریج با رشد و سن آن‌ها تغییر می‌کند، و نظریات مختلف در این زمینه رشد مفاهیم ریاضی را تبیین کرده‌اند.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند)
 خرید پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند)
 سایت پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند)
 بهترین پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند)
پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند) , پاورپوینت پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند) , پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند) , دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند) ,فایل پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند) , ورد پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند) ,محصول پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب اختلال های یادگیری (دانش آموزانی که در ریاضیات مشکل دارند) ,
روانشناسی و روانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید