دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (الگو های برنامه ریزی درسی)
با کیفیت ترین پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (الگو های برنامه ریزی درسی) , دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (الگو های برنامه ریزی درسی) , سایت دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (الگو های برنامه ریزی درسی)
⇓
پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (الگو های برنامه ریزی درسی)
پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (الگو های برنامه ریزی درسی) نوشته کورش فتحی واجارگاه در قالب pptx و در حجم 27 اسلاید:
بخشی از متن:
الگو های برنامه ریزی درسی
در ارتباط با فرایند برنامه ریزی درسی تجربیات و الگوهای متعددی مطرح شده است که پرداختن به تمام آنها در این اثر امکانپذیر نمی باشد در اینجا الگوهای مختلف برنامه ریزی درسی در سه طبقه الگوهای فنی غیر فنی و حد وسط مورد بحث قرار گرفته و از هر گروه یک یا چند الگو به عنوان نماینده اصلی معرفی می شوند.
اساساً الگوهای برنامه ریزی درسی را میتوان در یکی از سه گروه زیر قرار داد:
الف) الگوهای فنی
الگوهایی هستند که مبتنی بر مفروضاتی نظیر خطی بودن فرایند برنامه ریزی درسی تجویزی بودن عینی بودن و اختصاص فعالیت تدوین و پیش بینی برنامه درسی به متخصصان برنامه درسی است.
ب )الگوهای غیرفنی
آن دسته از الگوهای برنامه ریزی درسی هستند که با تدارک پیشاپیش برنامه درسی مخالف بوده و هر گونه تصمیم گیری در این زمینه را به عهده معلم واگذار می کنند.
ج) الگوی میانه یا حد وسط
الگوهایی هستند که در حد فاصل بین الگوهای فنی و غیرفنی قرار میگیرند و در پاره ای از جهات مختصات هر دو گروه از الگوهای فوق الذکر را دارند.
پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (الگو های برنامه ریزی درسی)
پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی (الگو های برنامه ریزی درسی) نوشته کورش فتحی واجارگاه در قالب pptx و در حجم 27 اسلاید:
بخشی از متن:
الگو های برنامه ریزی درسی
در ارتباط با فرایند برنامه ریزی درسی تجربیات و الگوهای متعددی مطرح شده است که پرداختن به تمام آنها در این اثر امکانپذیر نمی باشد در اینجا الگوهای مختلف برنامه ریزی درسی در سه طبقه الگوهای فنی غیر فنی و حد وسط مورد بحث قرار گرفته و از هر گروه یک یا چند الگو به عنوان نماینده اصلی معرفی می شوند.
اساساً الگوهای برنامه ریزی درسی را میتوان در یکی از سه گروه زیر قرار داد:
الف) الگوهای فنی
الگوهایی هستند که مبتنی بر مفروضاتی نظیر خطی بودن فرایند برنامه ریزی درسی تجویزی بودن عینی بودن و اختصاص فعالیت تدوین و پیش بینی برنامه درسی به متخصصان برنامه درسی است.
ب )الگوهای غیرفنی
آن دسته از الگوهای برنامه ریزی درسی هستند که با تدارک پیشاپیش برنامه درسی مخالف بوده و هر گونه تصمیم گیری در این زمینه را به عهده معلم واگذار می کنند.
ج) الگوی میانه یا حد وسط
الگوهایی هستند که در حد فاصل بین الگوهای فنی و غیرفنی قرار میگیرند و در پاره ای از جهات مختصات هر دو گروه از الگوهای فوق الذکر را دارند.