پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)-دانلود

دانلود پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

با کیفیت ترین پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) , دانلود پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)  , سایت دانلود پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

 

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

پرسشنامه-بازاریابی-رابطه-مند-تماشاگران-ورزشی-(کیم--2008)

توضیحات
پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

پرسشنامة بازاریابی رابطه­ مند توسط کیم در سال 2008 ساخته شده که شامل 28 گویه و 7 مولفه اعتماد، تعهد، عشق، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و عمل متقابل است. بعد از هنجاریابی این پرسشنامه توسط طاهری­ کیا و همکاان (1397) تعداد گویه­ ها از 28 گویه به 19 گویه کاهش یافت. این پرسشنامه دارای مقیاس پنج ارزشی لیکرت شامل کاملاً موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم و کاملاً مخالفم است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 19
تعداد مولفه : 7 مولفه (اعتماد، تعهد، دوست داشتن، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و رابطه متقابل)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد (به صورت کلی)
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2

دانلود فایل

 

پکیج پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)
 خرید پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)
 سایت پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)
 بهترین پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)
پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) , پاورپوینت پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) , پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) , دانلود پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) ,فایل پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) , ورد پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) ,محصول پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) ,
تربیت بدنی

دیدگاهتان را بنویسید