آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی-دانلود

دانلود آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی

با کیفیت ترین آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی , دانلود آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی  , سایت دانلود آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی

 

آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی

آموزش-spss-با-رویکرد-پایان-نامه-و-مقاله-برای-پژوهشگران-رشته-های-علوم-انسانی

توضیحات:
آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران کارشناسی ارشد و دکترای رشته‌های علوم انسانی، در قالب فایل pdf و در 122 صفحه، بصورت تصویری.
این فایل آموزشی برگرفته از کارگاه آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله نویسی می باشد و در آن سعی شده است کلیه مراحل پژوهش و تحلیل آماری با ارائه تمامی آزمون های مورد نیاز پژوهشگران بصورت تصویری و بامتد کاملاً علمی در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرار گیرد.
سعی بر آن بوده تا در عین حفظ بار علمی مطالب کتب تخصصی ، دانشجو بصورت تصویری و دقت و سرعت بالا بتواند آزمون خود را اجرا کرده و به تفسیر نتایج آن بپردازد.
شاید بتوان به جرآت بیان داشت تمام آزمون های آماری که برای پایان نامه های ارشد و دکتری مورد نیاز است، در اینجا بصورت مصور و با قابلیت یادگیری آسان بیان شده است.
منبع اصلی اطلاعات آموزشی برگرفته از کتاب «راهنمای نجات SPSS» نوشته جورج پلنت(2010) ترجمه دکتر اکبر رضایی است که در سال 1393 در انتشارات فروزش تبریز به چاپ رسیده است. بعلاوه از منابع دیگر نیز مانند کتاب آمار چند متغیری تباچنیک و فیدل، ترجمه پاشا شریفی و همکاران (2016) استفاده شده است.
دانلود فایل

 

پکیج آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی
 خرید آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی
 سایت آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی
 بهترین آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی
آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی , پاورپوینت آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی , آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی , دانلود آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی ,فایل آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی , ورد آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی ,محصول آموزش SPSS با رویکرد پایان نامه و مقاله برای پژوهشگران رشته‌های علوم انسانی ,
روانشناسی و علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید