اسب 47 ص-دانلود

دانلود اسب 47 ص

با کیفیت ترین اسب 47 ص , دانلود اسب 47 ص  , سایت دانلود اسب 47 ص

 

اسب 47 ص

اسب-47-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 47 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏اسب
‏اسب (اکوس فروس کابالوس) یک پستاندار سم دار است ‏، یک زیر گونه ای از یکی 7 گونه بازمانده از خانواده اکویدا است . ‏اسب بالغ بر 45 تا 55 میلیون سال پیش از ‏یک ‏موجود چند پنجه ای کوچک تا بزرگ ، حیوان تک پنجه ای امروزی ، پدید آمده است . انسانها در حدود 4000 سال قبل از میلاد ‏مسیح شروع به رام کردن اسبها کردند و اهلی کرد نشان گمان شد ‏، ‏که در 3000 سال قبل از میلاد رایجتر شد ‏؛‏ در 2000 سال قبل از میلاد استفاده از اسبهای رام شده در سرتاسر قاره اروپا ‏–‏آسیا پخش شد .
‏اگر چه بیشتر اسبها امروزه رام شده هستند ‏، هنوز جمعیت اسب پرزوالسکی (Przewalski‏) در خطر است ، تنها اسب وحشی اصلی باقی می مانند ، به خوبی رایجترین اسبهای وحشی که در جهان زندگی می کنند ‏، اما از نسلهای قدیمی آنها که رام شدند ، منشأ گرفته است .
‏یک کلمه گران و تخصصی وجود دارد که برای توضیح دان مفاهیم وابسته به اسب استفاده شده ‏، هر چیزی از آناتومی مراحل زندگی ، اندازه ، رنگ ، نقش و نگارها ، پرورش دادن ، حرکت و رفتار را در بر می گیرد .
‏اسبها از نظر آناتومی برای استفاده از سرعت برای شکارچی ها طراحی شدند . ‏و یک جمله خوب توسعه یافته از توازن و یک قدرت غریزه جنگیدن دارند . بسته به این نیاز فرار کردن از شکارچیان ‏در جهان یک خصوصیت غیر معمول است : اسبها توانایی خوابیدن هم ایستاده و هم دراز کشیده را دارند .
‏اسبهای ماده مادیان نامیده می شوند ، بچه هایشان تقریباً ‏تا 11 ماه با آنها همراه هستند و یک اسب جوان کره اسب نامیده میشوند و می تواند تا مدت کوتاهی بعد از تولد بمان‏ن‏د . بیشترین اسبهای رام شده به پرورش دادن داشتن زین و یراق بین سنهای 2 و 4 سال شروع شدند ‏. آنها در سن 5 سالگی کاملاً بالغ می شوند و میانگین طول عمر بین ‏25 تا 30‏ سال دارند .
‏پرورش اسبها در 3 طبقه بندی روی طبیعت کلی پایه گذاری شده : ‏با سرعت و استقامت‏ ‏”‏خون سردها‏ ” ‏، از جمله اسبهای انتخاب شده‏ ‏و بعضی اسبهای کوچک ، برای آرام رفتن ، کار سنگین مناسب هستند و ‏” ‏اسبهای خونگرم
2
‏” ‏از بین اسبهای تندخو و اسبهای خون سرد ‏عبور می کنند و توسعه یافته هستند ، اغلب روی پرورش دادن برای‏ ‏اهداف ‏اسب سواری خاص مخصوصاً در اروپا توجه می کنند . بالغ بر 300 پرورش اسب امروزه در جهان وجود دارد که برای کاربرد های متفاوت بسیاری توسعه یافته است . اسبها و انسانها ‏از راههای بسیاری ‏، نه تنها ‏در یک گوناگونی وسیعی از رقابتهای ورزشی و فعالیتهای تفریحی غیر رقابتی ، بلکه در فعالیتهای کاری که شامل کار پلیسی ، کشاورزی ، تفریح ، شرکت کردن در یادگیری ‏و فیزیوتراپی ارتباط متقابل دارند . اسبها از دیدگاه تاریخی در جنگ استفاده شدند . یک گوناگونی ‏وسیع از تکنیکهای اسب سواری توسعه داده شد ، شیوه های متفاوت بسیاری از روشها و راههای کنترل استفاده می شود . تولیدات بسیاری از اسبها مشتق شده اند که شامل گوشت ، شیر ، پوست ، مو ، استخوان می شود و دارویی از ‏مادیانهای‏ ‏حامله استخراج شده . انسانها برای اسبهای رام شده غذا ، آب و پناهگاه فراهم میکند به همان خوبی به متخصصانی از قبیل دامپزشکان ‏و نعل بندان توجه شد
‏بیولوژی
‏اناتو‏م‏ی اسب توسط تعداد زیادی از بخشهای خاص توضیح داده شده ، همانطور که توسط نمودار نشان داده شد ، بخشهای ‏خاص همچنین سن ها ، رنگها و پرورشهای متفاوتی را نشان می دهد .
‏سن
‏بسته روی پرورش ، مدیریت و محیط ، اسبهای رام امروزه متوسط عمر ‏25 تا 30‏ سال دارند . آن غیر معمول است ، اما تعداد کمی حیوانات ‏تا 40 سالگی شان عمر می کنند . قدیمی ترین ثبت قابل تصدیق ‏”‏بیلی قدیمی ‏”‏ یک اسب مربوط به قرن نوزدهم که تا سن 62 سالگی زندگی کرد . د‏ر‏ عصر جدید ، نان قندی که در ‏کتاب گینس از ثبت جهان فهرست شده است ، قدیمی ترین اسب کوچک در 2007 در 56 ‏سالگی مرد‏.
‏با توجه به یک تاریخ تولد واقعی اسب ، برای رقابتی ترین اهداف یک حیوان ‏در 1 ژانویه هر سال در نیمکره شمالی و 1 آگوست در نیمکره جنوبی بررسی شده است .
4
‏مخالفت در استقامت اسب سواری است ، جایی که حداقل سن رقابت ‏روی تقویم سن ‏پایه گذاری ‏شده است . یک تخمین ابتدایی از سن اسب ، می تواند از نگاه کردن در دندان آن ایجاد شود . ‏در ادامه اصطلاحات برای توضیح دادن اسبها با سن های متفاوت استفاده شده اند .
‏کره اسب : ‏یک اسب کمتر از یک سال ، یک کره اسب که پرستاری می شود
‏بعضی وقتها اسب شیرخوار نامیده می شود و یک کره اسب ‏که از شیر گرفته شده است ، اسب تازه از شیر گرفته شده نامیده می شود . ‏بیشتر کره اسبهای رام شده در ‏5 تا 7‏ ماهگی از شیر گرفته می شوند ، ‏اگرچه اسبها می توانند در 4 ماهگی بدون تاثیر نامطلوب از شیر گرفته شوند .
‏اسب یکساله : یک اسب هم جنس ‏که بین 1 تا 2 ‏سال ‏سن دارد .
‏کره اسب : یک اسب نر ‏زیر سن 4 سال . یک اصطلاح رایج اشتباه که هر اسب جوانی را کره اسب می نامند ، زمانیکه تنها ‏به اسبهای نر جوان رجوع می شود .
‏کره مادیان : یک اسب ماده زیر سن 4 سال .
‏مادیان : ‏یک اسب ماده 4 ساله و بیشتر
‏نریان : یک اسب نر غیر عقیم 4 ساله یا بیشتر ‏، بعضی مردم ، مخصوصاً در انگلستان به یک ‏اسب ‏نریان به عنوان اسب رجوع می کنند .
‏یک اسب پشته دار ‏یک اسب نر است که یک بیضه‏ ‏دارد یا به طرز نامتناسبی عقیم است .
‏اسب اخته : ‏یک اسب نر عقیم ‏از هر سن است ، اگرچه برای راحتی ، مردم بسیاری به یک اسب اخته زیر 4 سال ‏به عنوان یک کره اسب رجوع می کنند .
‏در مسابقه اسب ، تعاریفی از کره اسب ، کره مادیان ، ‏و نریان ممکن است ار آنهایی که در بالا گفته شد متفاوت باشند . در انگلستان ، مسابقه اسب نژاده ‏، یک کره اسب را به عنوان یک نر کمتر از 5 سال سن ، و یک کره مادیان به عنوان یک ماده کمتر از 5 سال سن تعریف می کند ‏. در ایالت متحده آمریکا ، هم مسابقه اسب نژاده و مسابقه زین و یراق کره اسب ها و کره مادیان ها را به عنوان اسبهای 4 ساله و جوانتر معرفی می کند .
4
‏اندازه
‏مقاله اصلی : دست (طول)‏
‏اندازه گیری قد اسبها در دست رسیدگی است ، ‏”h‏ ‏” ‏یا ‏” hh‏ ‏” ‏برای ‏”‏قد دست‏” ‏، در بالاترین حد سرکتف حیوان اندازه گیری شد ‏، جایی که گردن با کمر برخورد می کند ، به عنوان یک نقطه ثابت از آناتومی انتخاب شد ، بر خلاف سر یا گردن ‏که بالا یا پایین حرکت می کند ، یک دست 4 ‏اینچ (cm‏ 10 ) است. ‏قد متوسط توسط دستها و اینچ ها تعریف شده است ، دور دستها کمتر اندازه گیری می شود ، توسط یک نقطه اعشاری ‏و اینچ های اضافی ارقام بین 1 تا 3 ‏ادامه داده شده است . ‏بنابراین یک اسب ‏” h‏ ‏2/15‏” ‏توضیح داده شد ، 15 و 2 ‏اینچ ‏(62 در 160 سانتی متر) در قد است . اندازه اسبها با پرورش دادن ، متفاوت است اما می تواند همچنین توسط مواد غذایی تحت تأثیر باشد ‏.
‏قانون کلی برای کوتاه شدن در قد بین چیزی که یک اسب را بررسی کرده و یک اسب کوتاه 2/14 پهنای دست است‏ ‏. یک حیوان 2/14 پهنای دست ‏یا بالای آن معمولاً بررسی شده که یک اسب باشد و یکی که کمتر از h‏ 2/14 است یک اسب کوتاه است . با این حال ‏، انتظاراتی برای قوانین کلی وجود دارد . بعضی پرورش ها اسبهای بالا و پایین h‏ 2/14 را تولید می کند که اسبها با توجه به قدشان بررسی شده اند . بعضی پرورش های اسب کوتاه ممکن است ویژگیهای مشترک ‏با اسبها داشته باشند و حیوانات ممکن است هر از گاهی در بالای h‏ 2/14 بالغ شوند ، اما هنوز به عنوان اسبهای کوتاه بررسی شدند .
‏تفاوت بین یک اسب و اسب کوتاه به سادگی تفاوت در قد نیست ، اما جنبه های دیگری از فنوتیپ و ظاهر از قبیل شکل و طبیعت به حساب می آورد . ‏اسبهای کوتاه اغلب یالهای ضخیم تر ، استخوان سنگین تر ، گردن کوتاه تر و ضخیم تر و دستهای کوتاه با ‏پیشانی پهن را دارند .
‏آنها اغلب طبیعت آرامتری ‏نسبت به اسبها دارند ‏و همچنین سطح بالایی از اطلاعات اسبی ممکن است یا ممکن نیست برای همکاری با تربیت ‏کنندگان ‏استفاده نشده باشد.

 

دانلود فایل

 

پکیج اسب 47 ص
 خرید اسب 47 ص
 سایت اسب 47 ص
 بهترین اسب 47 ص
اسب 47 ص , پاورپوینت اسب 47 ص , اسب 47 ص , دانلود اسب 47 ص ,فایل اسب 47 ص , ورد اسب 47 ص ,محصول اسب 47 ص ,
دانلود تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید