پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر) , دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر)

 

پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر)

پاورپوینت-فصل-دهم-کتاب-مبانی-و-اصول-تعلیم-و-تربیت-(تربیت-و-چالش-های-فناوری-نوین-در-عصر-حاضر)

پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر) نوشته علی‌اکبر عجم، مریم انصاری، احمد میرگل انتشارات دانشگاه پیام نور در قالب pptx و در حجم 35 اسلاید:  

بخشی از متن:
تفاوت آموزش حضوری و الکترونیکی 
آموزش حضوری و یادگیری الکترونیکی هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی است. برای تبیین بیشتر اختصاصات هر یک از این دو رویکرد، در ذیل محیط یادگیری ویژگی های رویکرد آموزش حضوری و یادگیری الکترونیکی معرفی شده است.
الف) محیط یادگیری در کلاس درس سنتی: 
در محیط یادگیری کلاس درس سنتی، یادگیری فرایندی خطی تلقی می شود؛ یعنی، استاد اطلاعات را به یادگیرندگان ارائه می دهد و اعمال و کاربردهای این اطلاعات بعد از این که آموزش کامل شد، اتفاق می افتد. محیط یادگیری سنتی منحصراشامل، مربی و یادگیرنده است. مربی مسئولیت ارائه محتوا، پاسخ به سؤالات و ارزیابی میزان یادگیری یادگیرندگان را بر عهده دارد. یادگیرنده نقش بسیار منفعلی در یادگیری دارد. ارتباطات در زمینه محتوای دوره به صورت یک طرفه و از طرف مربی به یادگیرنده است. مواد و منابع و متخصصان با تجربه، جدا از محیط یادگیری قرار دارند.
طی قرن ها سازمانها و مؤسسات آموزشی، یادگیری مبتنی بر کلاس درس را به کار می بردند. در این نوع آموزش، یادگیری از یک فرد مسلط و ماهر به شخص ویا اشخاص دیگر انتقال داده می شد. در یک کلاس درس، مربی و یادگیرنده  دریک زمان مشخص به تشریک مساعی می پرداختند. نظام ارائه سنتی برای مؤسسات آموزش عالی، شامل کلاس درسی بود که مربی سخنرانی می کرد و یادگیرندگان گوش می دادند و یادداشت برداری می کردند. تعامل بین مربی و یادگیرندگان در این شیوه عامل اساسی یادگیری بود. در آموزش عالی همیشه از شیوه سخنرانی برای ارایه دروس می کردند و اکنون هم در اکثر دانشگاه ها از این شیوه استفاده می شود. به هر حال، شیوه سخنرانی در کلاس درس به عنوان تنها شیوه ارائه محتوا در قرن بیست و یکم از جایگاه مناسبی برخوردار نیست.
*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر)
 خرید پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر)
 سایت پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر)
 بهترین پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر)
پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر) , پاورپوینت پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر) , پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر) , دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر) ,فایل پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر) , ورد پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر) ,محصول پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (تربیت و چالش های فناوری نوین در عصر حاضر) ,
علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید