دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی نوشته یحیی فیوضات (اصول برنامه ریزی)
با کیفیت ترین پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی نوشته یحیی فیوضات (اصول برنامه ریزی) , دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی نوشته یحیی فیوضات (اصول برنامه ریزی) , سایت دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی نوشته یحیی فیوضات (اصول برنامه ریزی)
⇓
پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی نوشته یحیی فیوضات (اصول برنامه ریزی)
پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی نوشته یحیی فیوضات (اصول برنامه ریزی) در قالب pptx و در حجم 40 اسلاید:
بخشی از متن:
تاریخچه برنامه ریزی:
در ابتدا، برنامه ریزی آموزش و پرورش بر مبنای علمی و استواری واقعی نداشت.
اصول برنامه ریزی به تدریج شکل گرفته و تکامل یافته است.
برنامههای اولیه:
برنامههای ابتدایی بیشتر به صورت تخیلی و آرزویی بوده و عملی نبودهاند.
بین برنامه روی کاغذ و اجرای واقعی آنها، تفاوتهای زیادی وجود دارد.
برنامههای آرزویی:
برنامههای آرزویی شامل توقعات و خواستهها هستند.
این برنامهها فاقد جزئیات اجرایی و منابع مشخص هستند.
اهمیت عناصر تصمیمگیری:
ارتباط بین هدفهای برنامه و نیازهای توسعه و رشد ملی باید معین شود.
برای دستیابی به مقصد، راههای متعددی وجود دارد و تصمیمگیریهای دقیقی لازم است.
مشکلات برنامههای آرزویی:
برنامههای آرزویی ممکن است به علت عدم تعیین منابع و جزئیات اجرایی، با مشکلات عملی روبهرو شوند.
اصول برنامه ریزی آموزش و پرورش
اصول برنامهریزی آموزش و پرورش به سه دسته تقسیم میشوند:
اصول مقدماتی
اصول عمومی
اصول متمم
پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی نوشته یحیی فیوضات (اصول برنامه ریزی)
پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی نوشته یحیی فیوضات (اصول برنامه ریزی) در قالب pptx و در حجم 40 اسلاید:
بخشی از متن:
تاریخچه برنامه ریزی:
در ابتدا، برنامه ریزی آموزش و پرورش بر مبنای علمی و استواری واقعی نداشت.
اصول برنامه ریزی به تدریج شکل گرفته و تکامل یافته است.
برنامههای اولیه:
برنامههای ابتدایی بیشتر به صورت تخیلی و آرزویی بوده و عملی نبودهاند.
بین برنامه روی کاغذ و اجرای واقعی آنها، تفاوتهای زیادی وجود دارد.
برنامههای آرزویی:
برنامههای آرزویی شامل توقعات و خواستهها هستند.
این برنامهها فاقد جزئیات اجرایی و منابع مشخص هستند.
اهمیت عناصر تصمیمگیری:
ارتباط بین هدفهای برنامه و نیازهای توسعه و رشد ملی باید معین شود.
برای دستیابی به مقصد، راههای متعددی وجود دارد و تصمیمگیریهای دقیقی لازم است.
مشکلات برنامههای آرزویی:
برنامههای آرزویی ممکن است به علت عدم تعیین منابع و جزئیات اجرایی، با مشکلات عملی روبهرو شوند.
اصول برنامه ریزی آموزش و پرورش
اصول برنامهریزی آموزش و پرورش به سه دسته تقسیم میشوند:
اصول مقدماتی
اصول عمومی
اصول متمم