پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت) , دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت)

 

پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت)

پاورپوینت-فصل-هشتم-کتاب-مبانی-و-اصول-تعلیم-و-تربیت-(توصیف-مراحل-تربیت)

پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت) نوشته علی‌اکبر عجم، مریم انصاری، احمد میرگل انتشارات دانشگاه پیام نور در قالب pptx و در حجم 47 اسلاید:  

بخشی از متن:
رشد هر فرد از تشکیل جنین تا پایان عمر به مراحل معين ومشخصی تقسیم می شود و هر مرحله خصوصیات و ویژگی های خاصی دارد. مراحل رشد به گونه ای مشخص و به صورت جریانی از تغییرات وتحولات ناشی از نیروهای درونی شکوفا شونده ومتاثر از محیط ویادگیری ظاهر می شود.
رشد که  بیشتر به دگرگونی های درون ساخت موجود زنده اطلاق می شود دارای جنبه های مختلفی است که هر کدام گوشه ای از واقعیت آن را بر ما روشن می سازد.
 نخست اینکه، رشد بنیاد بدنی استوار است، به طوری که اگر به هر یک از اندام های کارساز بدن صدمه ای برسد در رشد کلی اختلال پدید می آید. 
رشد بر دو گونه است: رشد طبیعی و رشد محیطی 
رشد طبیعی اساس بدنی دارد، اما رشد محیطی دارای شرایط و مقرراتی است که از سوی محیط بر فرد تحمیل می شود، پیوستگی رشد بیانگر آن است که وضع گذشته فرد با وضع کنونی و حال او به آینده وابسته است. 
همچنین رشد بیانگر آن نیست که یک باره به وجودآید، بلکه، به تدریج نمایان می شود. رشد، معلول عوامل ارثی و محیطی به طور متقابل در یکدیگر است، بدین گونه که توقف و پیشرفت یکی موجب توقف یا پیشرفت دیگری می شود. 
یکی دیگر از جنبه های مهم رشد، تفاوت در سرعت و میزان رشد است بدین معنی که گروهی زودتر و گروهی دیرتر به یک مرحله از رشد دست می یابند یا بعضی از رشد بیشتر و بعضی دیگر از رشد کمتر برخوردار می شوند. سرانجام اینکه رشد از یک الگوی معینی پیروی می کند و در فرایند رشد، نیازها و دشواری هایی وجود دارد که حالت هماهنگی و ناهماهنگی در رفتار و کردار فرد پدید می آورد.
*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت)
 خرید پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت)
 سایت پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت)
 بهترین پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت)
پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت) , پاورپوینت پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت) , پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت) , دانلود پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت) ,فایل پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت) , ورد پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت) ,محصول پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (توصیف مراحل تربیت) ,
علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید