پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر) , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر)

 

پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر)

پاورپوینت-فصل-پنجم-کتاب-آموزش-تفکر-به-کودکان-و-نوجوانان-(فلسفه-برای-کودکان-رویکردی-در-آموزش-تفکر)

پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر) نوشته علی ستاری در قالب pptx و در حجم 196 اسلاید:

بخشی از متن:

توسعه یک رویکرد جدید در آموزش و پرورش مهارت‌های تفکر در کودکان، با رویکردی مبتنی بر فلسفه برای کودکان، که توسط متیو لیپمن، استاد دانشگاه آمریکایی کلمبیا، آغاز شد. وی پس از رفتن به دانشگاه مونت کلر در سال ۱۹۷۲، مؤسسه پیشبرد فلسفه برای کودکان را تأسیس کرد و کتابی با عنوان ‘کشف هری استاتلمیرز’ نوشت که به کودکان در تمرین فلسفه کمک می‌کرد. او و همکارانش برنامه درسی جهانی برای فلسفه برای کودکان تدوین کردند.
این رویکرد سریعاً به عنوان یک روش نوین در آموزش و پرورش تفکر در کودکان در آمریکا و سپس در سراسر اروپا و سایر کشورها شناخته شد. به علت شناخته شدن فلسفه برای کودکان به عنوان یک برنامه درسی و آموزشی، در این فصل به طور جداگانه، سایر روش‌های آموزش تفکر معرفی می‌شود.
آغاز شکل گیری ایده فلسفه برای کودکان
ریشه‌های ایده فلسفه برای کودکان به سال ۱۹۶۸ برمی‌گردد، زمانی که اعتراضات صنفی دانشجویان در ایالات متحده علیه مسئولان دانشگاه‌ها به وقوع پیوست. متوجه شاهدانه این وقایع بودن، متیو لیپمن متوجه شد که دانشجویان ناتوان در بیان و دفاع موثر از اعتراضاتشان علیه مسئولان دانشگاه بودند؛ مهارت‌های استدلال و بیانشان ضعیف بود. این ضعف در استدلال و بیان دانشجویان، نتیجه نظام آموزشی در دوران کودکی آنها بود.
بنابراین، لیپمن به فکر افتاد که راه‌حلی برای این مشکلات پیدا کند. او مشاهده کرد که فلاسفه ماهر قادر به بیان و استدلال موثر هستند، بنابراین تصمیم گرفت ارزش و اهمیت فلسفه را در آموزش و پرورش به کودکان جاودانه کند. این ایده را برای توسعه مهارت‌های تفکر در کودکان مطرح کرد.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر)
 خرید پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر)
 سایت پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر)
 بهترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر)
پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر) , پاورپوینت پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر) , پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر) , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر) ,فایل پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر) , ورد پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر) ,محصول پاورپوینت فصل پنجم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (فلسفه برای کودکان رویکردی در آموزش تفکر) ,
علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید