پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی) , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی)

 

پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی)

پاورپوینت-فصل-پنجم-کتاب-راهنمایی-و-مشاوره-شغلی-و-نظریه-های-انتخاب-شغل-(طرح-ریزی-شغلی)

پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی) نوشته عبدالله شفیع آبادی در قالب pptx و در حجم 15 اسلاید: 

بخشی از متن: 
طرح ریزی شغلی 
یکی از نتایج مهم راهنمایی شغلی طرح ریزی شغلی می باشد. طرح ریزی شغلی فعالیت مشترک پویایی بین مراجع و مشاور است که با هماهنگی و همکاری و تفاهم بین آنان به شناخت ویژگی مراجع و خصوصیات مشاغل می انجامد و با توجه به نیازهای شغلی جامعه، مراجع با بهره گیری از رهنمودهای مشاور شغل و یا مشاغلی را برای آینده خود در نظر می گیرد و در نهایت به انتخاب و انجام شغلی موفق می شود. عوامل متعدد فراوانی در طرح ریزی شغلی دخالت دارند که شناختن آنها حائز اهمیت بسیار است. این عوامل توضیح داده می شوند. 
توانایی ذهنی 
احراز شغل به توانمندی ذهنی نیاز دارد. برای آن که فرد بتواند دوره های کارآموزی را با موفقیت بگذراند و از شغلش راضی باشد باید توانایی ذهنی کافی برای انتخاب شغل را داشته باشد.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی)
 خرید پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی)
 سایت پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی)
 بهترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی)
پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی) , پاورپوینت پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی) , پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی) , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی) ,فایل پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی) , ورد پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی) ,محصول پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های انتخاب شغل (طرح ریزی شغلی) ,
روانشناسی و روانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید