پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک) , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک)

 

پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک)

پاورپوینت-فصل-پنجم-کتاب-راهنمایی-و-مشاوره-کودک-(نظریه-ها-روش-ها-و-فنون-مشاوره-کودک)

پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک) نوشته عبدالله شفیع آبادی در قالب pptx و در حجم 32 اسلاید:

بخشی از متن:

نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک
گرچه فنون رایج در مشاوره را می توان در مورد کودکان نیز به کار بست، ولی کودکان به محبت، صمیمیت و درک و تفاهم بیشتری در جلسه مشاوره نیاز دارند. در این فصل فنون و برخی نظریه های متداول در مشاوره کودک و سپس روش های تغییر دادن رفتار کودکان و بازی درمانی بررسی می شود.
الف- فنون مشاوره کودک
مشاور از طریق مشاوره به کودک کمک می کند. مشاور در ابتدای مشاوره باید اضطراب کودک را پایین بیاورد و او را تشویق بکند. این رابطه اگر مناسب باشد به کودک کمک می کند و او احساس امنیت می کند. مشاور اول باید کودک را آزاد بگذارد تا مشاوره را آغاز کند. باید بدون قید و شرط کودک را بپذیرد و به حرف های او گوش دهد. به کودک اطمینان خاطر دهد که جلسه محرمانه است و مشاوره باید در مکانی آرام، ساکت و جذاب انجام شود.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک)
 خرید پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک)
 سایت پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک)
 بهترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک)
پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک) , پاورپوینت پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک) , پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک) , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک) ,فایل پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک) , ورد پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک) ,محصول پاورپوینت فصل پنجم کتاب راهنمایی و مشاوره کودک (نظریه ها، روش ها و فنون مشاوره کودک) ,
روانشناسی و روانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید