دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی (رویکردهای برنامه ریزی آموزشی در سطح کلان)
با کیفیت ترین پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی (رویکردهای برنامه ریزی آموزشی در سطح کلان) , دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی (رویکردهای برنامه ریزی آموزشی در سطح کلان) , سایت دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی (رویکردهای برنامه ریزی آموزشی در سطح کلان)
⇓
پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی (رویکردهای برنامه ریزی آموزشی در سطح کلان)
پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی (رویکردهای برنامه ریزی آموزشی در سطح کلان) نوشته بهرام محسن پور در قالب pptx و در حجم 54 اسلاید:
بخشی از متن:
نظر جرج ساخارو پولس راجع به برنامه ریزی آموزشی کلان
جرج ساخارو پولس در مقاله ای راجع به برنامه ریزی آموزشی کلان می نویسد: «برنامه ریزی کلان به تصمیماتی که در سطوح وسیع اتخاذ می شود، گفته می شود و برای رسیدن به مرحله تصمیم گیری در آموزش و پرورش سه روش وجود دارد که عبارت اند از:
۱. روش غیر فعال یعنی پیروی از روند گذشته و تصمیم گیریهای پیشین.
2. روش سیاسی، یعنی تبعیت از یک تصمیم سیاسی برای دوری گرفتن از
۳. روش به کارگیری یکی از چند الگوی تکنوکراتیک، یعنی استفاده ازروشهای برنامه ریزی آموزشی کلان.
طبق نظر ساخارو پولس رویکردهای برنامه ریزی آموزشی کلان و ارتباط آنها با روشهای تصمیم گیری را می توان به صورت ذیل نشان داد:
روش های تصمیم گیری:
غیر فعال
سیاسی
تکنوکراتیک
رویکردهای برنامه ریزی در سطح کلان
رویکرد برنامه ریزی نیروی انسانی
رویکرد برنامه ریزی هزینه – فایده
رویکرد برنامه تقاضای اجتماعی
پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی (رویکردهای برنامه ریزی آموزشی در سطح کلان)
پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی (رویکردهای برنامه ریزی آموزشی در سطح کلان) نوشته بهرام محسن پور در قالب pptx و در حجم 54 اسلاید:
بخشی از متن:
نظر جرج ساخارو پولس راجع به برنامه ریزی آموزشی کلان
جرج ساخارو پولس در مقاله ای راجع به برنامه ریزی آموزشی کلان می نویسد: «برنامه ریزی کلان به تصمیماتی که در سطوح وسیع اتخاذ می شود، گفته می شود و برای رسیدن به مرحله تصمیم گیری در آموزش و پرورش سه روش وجود دارد که عبارت اند از:
۱. روش غیر فعال یعنی پیروی از روند گذشته و تصمیم گیریهای پیشین.
2. روش سیاسی، یعنی تبعیت از یک تصمیم سیاسی برای دوری گرفتن از
۳. روش به کارگیری یکی از چند الگوی تکنوکراتیک، یعنی استفاده ازروشهای برنامه ریزی آموزشی کلان.
طبق نظر ساخارو پولس رویکردهای برنامه ریزی آموزشی کلان و ارتباط آنها با روشهای تصمیم گیری را می توان به صورت ذیل نشان داد:
روش های تصمیم گیری:
غیر فعال
سیاسی
تکنوکراتیک
رویکردهای برنامه ریزی در سطح کلان
رویکرد برنامه ریزی نیروی انسانی
رویکرد برنامه ریزی هزینه – فایده
رویکرد برنامه تقاضای اجتماعی