پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت)-دانلود

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت)

با کیفیت ترین پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت) , دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت)  , سایت دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت)

 

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت)

پاورپوینت-فصل-چهارم-کتاب-مبانی-و-اصول-تعلیم-و-تربیت-(مبانی-علمی-تربیت)

پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت) نوشته علی‌اکبر عجم، مریم انصاری، احمد میرگل انتشارات دانشگاه پیام نور در قالب pptx و در حجم 33 اسلاید:  

بخشی از متن: 
متحول ساختن انسان بدون داشتن تصویری درست از او میسر نیست. لذا در هر نظام تربیتی، شناخت ویژگی های انسان ضرورت دارد. زیرا تمام اجزای یک نظام تربیتی، شامل مفاهیم، مبانی، اهداف، اصول، محتوا، روش و مراحل تربیتی به نحوی ناظر بر وضعیت ادمی است. این که مقصد نهایی انسان کجاست و چگونه باید او را به مقصد نهایی رساند. 
سالیان سال مردم تربیت را تنها بر مبنای آموزه های فلسفی و اخلاقی بنامی نهادند و می کوشیدند که به هر روش ممکن، به اهداف و غایات ترسیم شده در فلسفه و اخلاق برسند. اهدافی که در غالب فرهنگ جهت رسیدن به اهداف تربیتی، باید موضوع تربیتی، یعنی انسان – که موجودی پیچیده و چند بعدی است را بیش از پیش بشناسند، پس با این ذهنیت و با توجه به پیشرفت دانش بشری در زمینه های زیست شناسی جامعه شناسی و روانشناسی، تأثیر این علوم در تربیت، روز به روز بیشتر و آشکارتر شد.
*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود فایل

 

پکیج پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت)
 خرید پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت)
 سایت پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت)
 بهترین پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت)
پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت) , پاورپوینت پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت) , پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت) , دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت) ,فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت) , ورد پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت) ,محصول پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی و اصول تعلیم و تربیت (مبانی علمی تربیت) ,
علوم تربیتی

دیدگاهتان را بنویسید